۷ سال پیش

۱۳ هزار اردبیلی در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند‌
اطلاعات بیشتر

 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر در سطح استان اردبیل در حوزه صنایع دستی مشغول به کار هستند.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی و تشریح توسعه صنایع دستی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر در سطح استان اردبیل در حوزه صنایع دستی مشغول به کار هستند و باید تلاش کنیم تا زمینه توسعه اشتغال در این حوزه افزایش یابد.
وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های تخصصی به صنعتگران و علاقمندان در این حوزه بیان کرد:‌ در سال گذشته ۶۷ دوره آموزشی برای فعالان و شاغلان در حوزه صنایع دستی استان اردبیل برگزار شده و آموزش های تخصصی در رشته‌های مختلف آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه شده است.
دباغ عبداللهی با تاکید بر معرفی تولیدات و صنایع دستی استان اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا با معرفی هر چه بیشتر تولیدات و محصولات هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در قالب جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف زمینه رونق این تولیدات را فراهم کنیم.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در راستای معرفی تولیدات و توسعه آنها در استان اردبیل باید حمایت از هنرمندان این صنایع با توسعه بازار فروش و نیز افزایش صادرات صنایع دستی استان مورد توجه قرار گیرد که این امر از برنامه‌های مهم در استان اردبیل در سال ۹۵ به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد:‌ برای معرفی این صنایع در استان ایجاد بازارچه صنایع دستی تابستانی از جمله برنامه‌ها اولویت‌دار بوده که در زمینه راه‌اندازی و ایجاد این بازارچه در حال رایزنی با شهردار

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=615645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد