۷ سال پیش

۱۴۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان خلخالی ایجاد شد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۴۰۳ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد خلخال ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ صفر فتح‌الله‌زاده عصر امروز در بازدید از اجرای طرح کشت زعفران در خلخال اظهار داشت: امسال یکی از مجریان طرح‌های خودکفایی با اجرای طرح کشت زعفران درآمدی بیش از 181 میلیون ریال داشته و در راستای اجرای طرح خود تاکنون 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کرده است.
وی افزود: مجری این طرح در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع شروع به کاشت 2.5 تن پیازچه زعفران کرد که حدود 1.650 گرم زعفران به دست آورد و این نشان‌دهنده ظرفیت شهرستان خلخال است.
مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال بیان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت این شهرستان قرار است در آینده اقدامات بزرگی انجام شده و برای کشت این محصول از مددجویان استفاده کنیم و با بکارگیری آنان کاشت این محصول با ارزش را در این منطقه افزایش دهیم.
فتح‌الله‌زاده گفت: با توجه به اینکه ارزش ریالی هر گرم زعفران خالص 110 هزار ریال ارزیابی شده است و کشت این محصول در این منطقه ممکن است می‌توانیم از لحاظ اقتصادی پیشرفت بسیاری داشته باشیم و از قابلیت‌های این منطقه استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: کشت و تولید موفقیت آمیز زعفران علاوه بر توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان، رونق اقتصادی منطقه را در پی خواهد داشت و قرار است در این راستا کلاس‌های آموزشی برای مددجویان برگزار شود و با استفاده از این امر آنها را به سمت اجرای این طرح سوق دهیم.
مدیر کمیته امداد خلخال تصریح کرد: امسال با وجود 44 فرصت شغلی و با اعتباری نزدیک به 5 میلیارد ریال قرار است برای مددجویان زمینه اشتغال فراهم شود و تاکنون با توجه به علاقه و استعداد خانواده‌های تحت حمایت تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای طرح‌‌های دامپروری، صنعتی و خدماتی پرداخت شده است.
وی گفت: هم‌اکنون یک هزار و 403 طرح فعال اشتغال تحت نظارت این نهاد قرار دارند و در طول این مدت 922 مورد بازدید از این طرح‌ها به عمل آمده ‌و مشاوره‌های لازم در جهت توسعه و جلوگیری از هرگونه انحراف در طرح اشتغال به مددجویان ارائه شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651260
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد