۷ سال پیش

۱۶ هزار مربی پیش دبستانی جذب شده که فاقد مهارت و دانش اند
اطلاعات بیشتر

 

دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش: تاکنون ۱۶ هزار مربی پیش دبستانی جذب شدند که مهارت و دانش تخصصی برای تدریس ندارند/نیرو آوردن از دوره تحصیلی دیگر به دوره ابتدایی مناسب نیست./امسال تعدادی از دوره متوسطه که نیروی مازاد بودند ناگزیر وارد دوره ابتدایی شدند این موضوع مناسب نخواهد بود.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


به گزارش پانا، محمد دیمه ور اظهار کرد: در دوره ابتدایی ۷۰۲ رشته تحصیلی برای جذب مربی داریم که باید دایره جذب مربیان با بیشتر شدن رشته ها افزایش یابد.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار مربی پیش دبستانی جذب شدند که مهارت و دانش تخصصی برای تدریس ندارند برای معلمان زیر ۶ سال که ۳۲ هزار نفر ثبت نام شدند دوره ای برگزار کردیم که مرحله دوم آزمون آن خرداد برگزار می شود سپس کارگروه آموزشی و توانمندسازی مربیان برگزار تا گواهی ۸۰ ساعت ضمن خدمت به آن ها داده شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اشاره کرد: برای دوره ابتدایی معلم ماهر و متخصص لازم است که برای این دوره تربیت شده باشند. معلم دوره ابتدایی بر اساس امتیاز به مناطق روستایی و چندپایه رفته و در برنامه دانشگاه گنجانده می شود.
دیمه ور تصریح کرد: نظام ارزشیابی ابتدایی کیفی توصیفی است و نیرو آوردن از دوره تحصیلی دیگر به دوره ابتدایی مناسب نیست.
وی در ادامه گفت: ما با تصمیم غیر منطقی و بدون رعایت حداقل استلزامات به دلیل تبعات غیرکارشناسی و شتابزده و غیرقابل دفاع، مخالف هستیم. اضافه شدن پایه ششم به ابتدایی و ایجاد ۴۸ هزار کلاس و معلم مناسب نبوده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش افزود: به دلیل نظام ۳_۳_۶ بسیاری از نیروهای ابتدایی از طریق طرح کارآفرین وارد ابتدایی شدند آن ها کار اداری انجام داده و با وجود اینکه معلم نبوده اند پیمانی شده اند.
دیمه ور بیان کرد: امسال تعدادی از دوره متوسطه که نیروی مازاد بودند ناگزیر .ارد دوره ابتدایی شدند این موضوع مناسب نخواهد بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=616285
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد