۷ سال پیش

۱۸۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان اردبیلی اجرا می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال یک ‌هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال نیز برای مددجویان کمیته امداد استان اردبیل اجرایی می‌شود که ‌۸۸۷ مورد از این طرح‌ها مربوط به مناطق روستایی است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور سیفی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته راهبردی توسعه روستایی در اردبیل اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت 12 درصد از دام سبک و سنگین استان را در اختیار دارند که سرمایه‌ای بالغ بر 170 میلیارد تومان را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 177 هزار راس دام سبک و 46 هزار راس دام سنگین در اختیار مددجویان است، بیان کرد: کمیته امداد پس از بررسی ظرفیت منطقه و استعداد مددجویان طرح‌های اشتغال را برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌کند که این امر نتایج درخشانی را در پی داشته است.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: کمیته امداد استان اردبیل از ابتدای فعالیت خود در سال 72 تاکنون، 37 هزار و 394 فرصت شغلی را برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد کرده که 17 هزار طرح که 47 درصد از مجموع طرح‌های اشتغالزایی را شامل می‌شود مربوط به مناطق روستایی است.
سیفی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک سیاست راهبردی توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را با ضریب محرومیت بالا در ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار و خدمات حمایتی مورد هدف قرار داده است، افزود: در سال 95 یک ‌هزار و 800 طرح اشتغال نیز برای مددجویان اجرایی می‌شود که ‌887 مورد از این طرح‌ها مربوط به مناطق روستایی است که با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام خواهد شد.
وی گفت: کمیته امداد برای اجرای این طرح‌ها در گام نخست استعدادسنجی و شناسایی خانواده‌ها و بحث آموزش قبل از اجرای طرح‌ را مورد توجه قرار داده به طوری که با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای سعی داریم تا افراد آموزش‌دیده و مهارت‌آموز را به توانمندی واقعی برسانیم.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده‌های نیازمند به ویژه در مناطق روستایی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اظهار کرد: نگاه کمیته امداد توانمندسازی همراه با آموزش و رشد و توسعه برنامه‌های فرهنگی و تقویت ایمانی خانواده‌ها به شکل پایدار است که در این راستا سعی می‌کنیم مددجویان را تحت حمایت قرار دهیم.
سیفی بیان کرد: 50 درصد از 16 هزار خانوار تحت حمایت  پالایش شده کمیته امداد، قادر به اجرای طرح‌های اشتغال پایدار هستند تا از این طریق به استقلال اقتصادی دست یافته و از چرخه حمایتی امداد خارج شوند.
وی با اشاره به اینکه این نهاد در یک‌ هزار و 196 روستای تابعه استان خدمات متعدد به مددجویان ارائه کرده و حضور فعال دارد،  افزود: با شناسایی رشته‌های اولویت‌دار و قابل اجرا در مناطق روستایی درصدد هستیم تا اشتغالی پایدار و مناسب را در روستاها با اولویت مناطق محروم ایجاد کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652591
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد