۷ سال پیش

۱۸ نفر در دامپزشکی خراسان جنوبی استخدام می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

 افزایش ۸۸ درصدی اعتبارات دامپزشکی نهبندان، استخدام ۱۸ نفر تا پایان امسال در دامپزشکی خراسان جنوبی، امضای تفاهم‌نامه برای حمل سالیانه هفت میلیون تن زغالسنگ توسط راه آهن شرق و آغاز مرمت خانه تاجور شهرستان خوسف از مهمترین خبرهای شهری خراسان جنوبی است.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان دامپزشکی کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرماندار نهبندان از افزایش 88 درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 3 میلیارد ریال اعتبار برای انجام خدمات بهداشتی برای شبکه دامپزشکی نهبندان به تصویب نهایی رسید.

نظافت در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی، برخی مدیران کل و روسای ادارات عضو کمیته برنامه‌ریزی تشکیل شد عنوان کرد: در اعتبارات سال 95 برای اولین بار نگاه ویژه‌ای به شبکه دامپزشکی داشته‌ایم و اعتبارات این شبکه افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه برخی ادارات از جمله دامپزشکی در سال گذشته عملکرد مناسبی به خصوص در جذب اعتبارات ملی داشته‌اند گفت: وظایف این ادارات گسترده، مهم، حیاتی و اثرگذار است که باید به این ادارات بر حسب اهمیت و حساسیت وظایف آنها توجه بیشتری شود.

18 نفر تا پایان سال در دامپزشکی خراسان جنوبی استخدام می‌شوند

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: تا پایان امسال 18 نفر پس از آزمون استخدامی جذب کادر پرسنلی دامپزشکی می‌شوند.

علیرضا رفیعی‌پور با اشاره به اشتغال 42 نفر از سال 90 تاکنون در دامپزشکی استان اظهار داشت: تا پایان امسال 18 نفر دیگر در این سازمان استخدام می‎شوند که در صورت تأمین اعتبار مناسب این سهمیه بیشتر می‌شود.

رفیعی‌پور گفت: دامپزشکی استان جزو ادارات برخوردار از نظر نیرو است اما باز هم حدود 50 درصد پست‌های این اداره کل خالی است.

وی افزود: در تمام شهرستانها و بخشهای استان شبکه دامپزشکی وجود دارد اما نیروی متخصص در استان کم است و برای جذب باید از سایر استانها نیرو بگیریم.

اداره کل راهداری و حمل و نقل در استان خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از جداشدن مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

ابراهیم نصری اظهار داشت: در اجرای مصوبه شماره 588271 ششم تیرماه سال 95 شورای عالی اداری و نامه شماره 47702/71 مورخه 18 مرداد امسال معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی جدا و به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی الحاق شد.

وی افزود: این تغییرات به منظور انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راهها و اجرای دقیق قوانین و مقررات انجام شد.

نصری بیان کرد: از این پس تمامی امور مربوط به راهداری راههای مواصلاتی و روستایی از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و واحدهای شهرستانی آن منفک و به همراه تمام وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، اعتبارات، امکانات، تجهیزات، خودرو و ماشین‌آلات راهداری به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان منتقل می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: با این تغییرات مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی از این اداره جدا و به اداره کل «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی» تغییر نام می‌دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650514
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد