۷ سال پیش

۲۳۳ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: درراستای توانمند سازی اقتصادی و فراهم شدن زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار و ۶۰ مدد جوی استان بوشهر پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح‌های مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت‌های مناطق استان بوشهر طراحی شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداداستان بوشهر در جذب اعتبارات بانکی رتبه دوم کشوری کسب کرد افزود: استان بوشهر در جذب تسهیلات قرض الحسنه بانکی در سال گذشته رتبه دوم کشوری کسب کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در پی ارزیابی کمیته کل امداد مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با تلاش‌های همکاران این نهاد و بانک‌های عامل و کارگروه اشتغال در استان و شهرستانها موفق شد رتبه دوم کشوری را از میان دیگر استانها به خود اختصاص دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت اعتبارات اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای توانمند سازی اقتصادی و فراهم شدن زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد.
لطفی با بیان اینکه این تسهیلات به ۲ هزار و ۶۰ نفر پرداخت شده است بیان کرد: جذب این منابع بانکی زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت امداد تا رسیدن به توانمندی اقتصادی و خودکفایی مالی فراهم کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه استان‌های مازنداران و گلستان در این ارزیابی رتبه‌های نخست و سوم کسب کردند، گفت: کمیته امداد استان بوشهر مثل سنوات گذشته رویکرد توانمندسازی مددجویان را از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با استفاده از این تسهیلات اشتغالزایی در پیش گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=615630
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد