۷ سال پیش

۲۴۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد شده است
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:در مجموع ۲ هزار و ۴۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی در سال ۹۴ ایجاد شده است

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، ضیا رضایی عصر امروز در مراسم جشن خود اشتغالی مددجویان ایلامی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، اظهار داشت: از محل سهم بانک‌های استان در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کل سهم ابلاغی بانک مرکزی ۳۲۸ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود:  دو هزار ۳۹۹ پرونده به بانک‌های عامل استان ارسال شده است که این پرونده ها ۲۸ میلیارد ۳۲۶ میلیون تومان اعتبار داشته که ۱۲۹ درصد اعتباری که برای استان پیش‌بینی شده رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام عنوان کرد: ۲ هزار و ۶۴ پرونده با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان معادل ۱۱۲ درصد اعتبار ابلاغی به استان بوده است.
وی گفت: یک هزار و ۵۷۵  فرصت شغلی با اعتبار ۱۹۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال معادل ۸۹.۴ درصد کل اعتبار ابلاغی به استان ایجاد شده و از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان از اعتبارات بانکی برای اشتغالزایی جذب شده است.
رضایی عنوان کرد: همچنین از محل اعتبارات امدادی  ۶۳۹ فرصت شغلی با اعتبار ۹ میلیارد ۵۷۸ میلیون تومان ایجاد شده که نسبت به سال ۹۳  در سال ۹۴، ۳۰ درصد رشد مثبت را در رابطه با حجم پرداخت تسهیلات داشته‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خاطرنشان کرد: ۲۵۹ فرصت از طریق اداره کاریابی برای مددجویان فرصت شغلی ایجاد شده که در مجموع دو هزار و ۴۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۹۴ ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=615629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد