۷ سال پیش

۵۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان مازندران استخدام می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از ۵۰۰ نفر در ۴ دستگاه اجرایی مازندران استخدام می‌شوند .

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد مظفری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 466 نفر استخدام بیشترین سهم استخدامی را در این آزمون دارد .
وی ادامه داد: دراین آزمون بیش از 50 نفر در 3 دستگاه اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، اداره کل دامپزشکی و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی جذب و بکار گرفته خواهند شد.
مظفری تصریح کرد: در این مرحله آزمون استخدامی 262 پرستار برای 17 بیمارستان و مراکز آموزشی و درمانی 69 کاردان فوریت های پزشکی و 43 ماما بیشترین تعداد استخدامی را به خود اختصاص داده است .
وی اظهار داشت: داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط ، رشته های مورد نیاز و مدارک مورد نیاز ثبت نام می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
مظفری تاکید کرد: در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران ، داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 25 سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری ، 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی 40 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و 45 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر ضروری است .
وی گفت: ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی از روز پنج شنبه 31 تیر آغاز شده و تا روز چهارشنبه ششم مرداد 95 از طریق سایت سازمان سنجش ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد: براساس اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 16 شهریور 95 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و آزمون نیز به صورت هماهنگی روز جمعه 19 شهریور برگزار خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638756
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد