۷ سال پیش

۸۰ درصد از متقاضیان مجوز مشاغل خانگی بانوان ۲۵ تا ۴۰ سال هستند
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد از متقاضیان مجوز مشاغل خانگی را بانوان بین ۲۵ تا ۴۰ سال تشکیل می‌دهند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


عباس مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان ارائه مجوز مشاغل خانگی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان اظهار کرد: مجوز مشاغل خانگی همچون خیاطی، تعمیر تلفن همراه، حسابداری، فناوری اطلاعات، تایپیست، نقشه‌کشی ساختمان و نقشه‌کشی صنعتی توسط اداره فنی‌وحرفه‌ای صادر می‌شود.
وی افزود: بیشترین استقبال برای دریافت مجوز مشاغل خانگی در زمینه خیاطی، دوخت و دوز پوشاک است که در سال ۹۴ حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش برای ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر در زمینه مشاغل خانگی صورت گرفته است که این میزان در سه ماهه نخست سال ۹۵، بیش از ۲۶۰ هزار نفر-ساعت برای ۲ هزار ۸۰۰ نفر صورت پذیرفته است.
معاون امور مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست سال ۹۵ حدود ۱۱۴ مجوز مشاغل خانگی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صادر شده است که این آمار در سال گذشته به  هزار و ۱۳ مجوز رسید که از این تعداد ۱۰ مجوز برای پشتیبانان مشاغل خانگی بوده است.
مهدیان با اشاره به فراوانی جنسیت و سن متقاضیان دریافت مجوز مشاغل خانگی از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۸۰ درصد از متقاضیان مجوز مشاغل خانگی را بانوان و تنها ۲۰ درصد از این متقاضیان را آقایان تشکیل می‌دهند که میانگین سنی آن‌‌ها بین ۲۵ تا ۴۰ سال است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625115
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد