۷ سال پیش

۱۲۰۰ مربی فنی‌و‌حرفه‌ای تا هفته آینده تبدیل وضعیت می‌شوند
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت 1200 مربی فنی‌و‌حرفه‌ای تا هفته آینده

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


 یک مقام مسئول آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای از تبدیل وضعیت ۱۲۰۰ مربی حق التدریس آموزش فنی و حرفه‌ای تا هفته آینده خبر داد و گفت: مابقی مربیان در صورت وجود پست‌های خالی از سوی سازمان مدیریت تبدیل وضعیت می‌شوند.اکبر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در رابطه با مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای و روند تبدیل وضعیت آنان گفت: ۱۲۰۰ نفر دیگر در نوبت تبدیل وضعیت هستند و تا هفته آینده این کار انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه پست‌های ارائه شده در زیرشاخه‌های صنعت و خدمات است، گفت: بیشتر این پست‌ها از شاخه‌های صنعت از جمله جوشکاری، برق،‌ تراشکاری و انرژی‌های نو است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تقاضا برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وجود دارد یا خیر؟، گفت: در تهران این تقاضا وجود دارد و بیشتر آموزش‌ها در آینده به سمت سفارشی شدن پیش خواهد رفت.
این مقام مسئول در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های آموزشی با توجه به مناطق جغرافیایی و نیازسنجی مناطق در فواصل سه ماهه ارائه می‌شود.
وی گفت: به عنوان مثال در مرکز یافت آباد (شهید بهرامی) با توجه به موقعیت صنایع و تقاضای بازار بیشتر بر روی آموزش‌های مرتبط با صنایع چوب و انرژی‌های نوین از جمله برق در سطوح پیشرفته اقدام کرده‌ایم.
میرزایی در رابطه با کارتهای مهارت نیز گفت: این کارت‌ها از سوی ستاد سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای تغییراتی داشته و مشکلی در روند صدور آن وجود ندارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613130
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه