۸ سال پیش

سهمیه ۲۰ درصدی اعضای شورای حل اختلاف در استخدامی قوه قضائیه
اطلاعات بیشتر

سهمیه استخدامی قوه قضائیه به شورای حل اختلاف اختصاص یافت

جهت ورود به صفحه استخدامی قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


خبر 26 دی 94 : سهمیه 20 درصدی اعضای شورای حل اختلاف در استخدامی قوه قضائیه (منبع : خبرگزاری میزان)

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی از اختصاص 20 درصدی سهمیه استخدامی‌های قوه قضائیه به اعضای شوراهای حل اختلاف در سال 95 خبرداد.
اختصاص 20 درصدی سهمیه استخدامی قوه قضائیه به اعضای شوراهای حل اختلاف«حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی احمدی میانجی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان از اختصاص 20 درصدی سهمیه استخدامی‌های قوه قضائیه به اعضای شوراهای حل اختلاف خبر داد و گفت: طبق قانون جدید شوراها 20 درصد از استخدام‌های اداری قوه قضائیه به اعضای شورای حل اختلاف اختصاص داده شده است.
رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در ادامه افزود: در قانون جدید شورای حل اختلاف صلاحیت شوراها در زمینه مالی از پنج میلیون تومان به 20 میلیون افزایش پیدا می‌کند و شوراها به شورای 1 و 2 تبدیل می‌شوند که شعباتی فقط به کار مصالحه می‌پردازند و شعباتی بصورت تخصصی به پرونده‌ها رسیدگی و هم مصالحه انجام می‌دهند و توسط قاضی شورا، پرونده صدور رای خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=513490
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه