۸ سال پیش

تسهیل دریافت وام‌ های بانکی برای فارغ التحصیلان و کارآفرینان
اطلاعات بیشتر

دسترسی فارغ التحصیلان به وام‌ های بانکی آسانتر می شود

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام فارغ التحصیلان اینجا کلیک کنید


خبر 10 بهمن 94 : تسهیل دریافت وام‌ های بانکی برای فارغ التحصیلان و کارآفرینان (منبع : خبرگزاری ایسنا

کارشناس بازار کار با بیان اینکه تا وقتی بانکها در خدمت بنگاهها و بازار کار نباشند بیکاری کاهش نمی‌یابد، از دولت خواست تا دریافت کمکهای فنی و وام‌های بانکی برای فارغ التحصیلان و کارآفرینان را تسهیل کند.
حمید حاج اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: وقتی آمار بیکاری در کشور افزایش می‌یابد نیازمندیم که طرح‌های خاصی را برای کاهش بیکاری پیشنهاد بدهیم به ویژه اکنون که تحریم‌ها برداشته و فرصتهای تازه‌ پیش روی اقتصاد کشور باز شده و قرار است شرایط جدیدی را تجربه کنیم.
وی ادامه داد: از آ‌نجا که آمار بیکاران ما در گروههای سنی متعدد از جمله زنان و جوانان بالا رفته است نیازمند ایجاد بسترهای بزرگ اشتغال هستیم. درست است که از ناحیه فارغ التحصیلان بیکار تحت فشاریم ولی اگر دولت شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که خودشان به سمت فعالیتهای کارآفرینانه و راه اندازی تعاونی بروند و دریافت کمکهای فنی و اعتباری را برای آنها تسهیل کند در آن صورت اهداف توسعه اشتغال بهتر به نتیجه می‌رسد.
حاج اسماعیلی با اشاره به بالا رفتن نرخ عمومی بیکاری در کشور افزود: دولت باید به دنبال اصلاح ساختارها برود و درعین حال که معافیتهای بیمه‌ای و مالیاتی را برای کارگاهها، کارگران و کارفرماها اعمال می‌کند انتظار می رود که این معافیتها را برای صادرات در نظر بگیرد تا رونق بیشتری به بنگاهها برگردد.
وی در پایان با تاکید بر اصلاح سیاستهای پولی و مالی خاطرنشان کرد: برای آ‌نکه شرایط ثبات را در بازار اشتغال حاکم کنیم باید اصلاحات ساختاری در سیاستهای مالی و پولی به وجود ‌آوریم گره گشایی‌های موقتی در بازار کار مفید است ولی تا زمانی که بانکها در خدمت بنگاهها و بازار کار نباشند محدودیتها همچنان ادامه دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=514858
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه