• ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه - سال ۹۴

آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه اینجا کلیک کنید


bnfm7uy9hf0iuggx1wea
جهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش جذب مترجم رسمی قوه قضاییه در سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک نمایید


خبر 17 مهر 96: اطلاعیه در خصوص مراسم تحلیف پذیرفته شدگان آزمون مترجمی رسمی سال 1394 (منبع: سایت اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی (فنی) قوه قضائیه)

به این وسیله از پذیرفته شدگان آزمون مترجمی رسمی سال 1394 که دوره کار آموزی خود را به پایان رسانده وسایر مدارک مورد نیاز را نیز ارائه داده اند، دعوت به عمل می آید تا در مراسم تحلیفی که روز چهارشنبه­ مورخ 1396/7/19 در محل سالن شهید بهشتی واقع در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی ، به نشانی : خیابان شریعتی ، روبروی ایستگاه مترو  قیطریه ، خیابان  پل رومی ، خیابان شهید اکبری ، پلاک 3 از ساعت 8:30  الی 12 برگزار میگردد، حضور به هم رسانند . ضمناً به این وسیله از سایر مترجمان رسمی نیز برای شرکت در جلسه مذکور دعوت به عمل می آید.
* پذیرفته شدگان جهت اطلاع از تکمیل مدارک مورد نیاز پرونده خود می توانندبا اداره کل اسنادوامور مترجمان  رسمی قوه قضاییه ، دفتر کارشناسان امور مترجمان تماس حاصل نمایند.


خبر 25 بهمن 95: اعلام نتيجه پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجم رسمي(فني) قوه قضائيه سال 1394

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، به اطلاع میرسانیم که نتيجه پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجم رسمي(فني) قوه قضائيه سال 1394 اعلام شد

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر 24 بهمن 95: زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجمان رسمی (منبع: خبرگزاری میزان)

احمد اسدیان گفت: اسامی بیش از 200 نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه 1394، به زودی اعلام می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر 26 اردیبهشت 95: اعلام نتيجه معرفي شدگان به مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمي(فني) قوه قضائيه سال 1394

جهت مشاهده نتایج معرفی شدگان مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر 26 اردیبهشت 95: قابل توجه داوطلبان آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

پیرو اطلاعیه مورخ 95/1/21 درخصوص داوطلبان آزمون جذب مترجم رسمی، که اسامی انها در اطلاعیه مورخ 94/11/21 درسایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده، می رساند که لازم است مطابق باجدول زمان بندی زیر، برای شرکت درمصاحبه درمحل اداره کل اسناد وامور مترجمان رسمی به آدرس ذیل حضور یابند.

شایان ذکر است که عدم حضور داوطلب درتاریخ وساعت اعلام شده، به منزله انصراف تلقی می شود واین زمان، به هیچ وجه قابل تجدید وجابجایی نیست.

همراه داشتن کارت شنایایی معتبر، (شناسنامه یاکارت ملی)الزامی است.

آدرس : تهران –میدان حسن آباد –جنب آتش نشانی –کوچه سیدصدری –پلاک 48 –اداره امورمترجمان رسمی –طبقه سوم


خبر 22 فروردین 95 : اطلاعیه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی(فنی) قوه قضائیه 

اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی(فنی) قوه قضائیه بدین وسیله به اطلاع دعوت شدگان  به مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه در سال 1394 می رساند که مصاحبه تخصصی از تاریخ 1395/3/1 در محل اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی آغاز می گردد. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ارائه مدارک مورد نیاز و چگونگی برگزاری مصاحبه به سایت مراجعه نمایند.

ضمناً زمانبندی (ساعت و روز) و محل مراجعه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه تخصصی از تاریخ 1395/2/25 بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت.


خبر 21 بهمن 94: اطلاعيه اداره كل اسناد و امور مترجمان رسمي قوه قضائيه درباره‌ اعلام نتيجه چند برابر ظرفيت آزمون جذب مترجم رسمي قوه قضائيه سال 1394 براي انجام مصاحبه تخصصي

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون جذب مترجم رسمي قوه قضائيه سال 1394 (آزمون مورخ 94/5/9) شركت نموده‌اند؛ بدين وسيله اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت براي انجام مصاحبه تخصصي به شرح ذيل اعلام مي‌گردد. لازم به توضيح است برنامه زماني مراجعه داوطلبان جهت انجام مصاحبه تخصصي در اطلاعيه اي كه در تاريخ 95/1/21 در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور منتشر خواهد شد، به اطلاع داوطلبان ذينفع خواهد رسيد.

برای مشاهده اسامی معرفی شدگان اینجا را کلیک کنید


خبر 17 دی 94: اعلام نتایج آزمون تشریحی مترجمان رسمی تا دو هفته آینده (منبع: خبرگزاری ایسنا)

مدیرکل امور اسناد و مترجمان رسمی قوه قضاییه گفت: ظرف یک تا دو هفته آینده نتایج آزمون تشریحی مترجمان رسمی قوه قضاییه اعلام خواهد شد و مصاحبه از داوطلبان نیز تا پایان سال 94 انجام می‌شود.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: نتایج آزمون تستی مترجمان رسمی قوه قضاییه بررسی شد که بعد از اعلام نتایج آزمون تستی تعدادی از شرکت‌کنندگان نسبت به نتایج اعتراض کردند که به این اعتراضات رسیدگی شد.

وی ادامه داد: آزمون تشریحی مترجمان رسمی قوه قضاییه نیز تصحیح شده و امیدواریم نتایج به زودی از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اعلام شود.

مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه تصریح کرد: پس از اعلام نتایج آزمون تشریحی مصاحبه از داوطلبان آغاز خواهد شد.

کاظمی درباره زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی و زمان انجام مصاحبه از داوطلبان گفت: ظرف یک تا دو هفته آینده نتایج اعلام خواهد شد و مصاحبه از داوطلبان نیز تا پایان سال 94 انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون مترجمان رسمی قوه قضاییه راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب 20/ 3/ 1316 است که پس از 9 سال در تاریخ 5 مردادماه سال جاری برگزار شد.


خبر 23 آبان 94: نتایج اولیه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه اعلام شد:

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان به اطلاع میرسانیم: نتایج آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه اعلام شد

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۳۹۴ 

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه آزمون جذب مترجمان رسمي قوه قضائيه درسال 1394:

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون جذب مترجمان رسمي قوه قضائيه درسال 1394 مي‌رساند، كه ثبت‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org از روز يكشنبه مورخ 3/12/93 آغاز و در روز يكشنبه مورخ 10/12/93 پايان مي‌پذيرد.

تمدید مهلت ثبت نام: ثبت نام تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۳ تمدید شد.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط آزمون وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

الف) شرایط متقاضیان:
دارا بودن حداقل 25 سال تمام تاآخرين روزثبت نام.
دارا بودن حداقل مدرك ديپلم.
نداشتن پیشینه مؤثر کیفری.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان و مشروبات الکلی.
دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان(تاريخ پايان خدمت يامعافيت تاتاريخ 9/5/1394قابل قبول است).
داوطلبان متقاضی می بایست تا تاريخ 9/5/1394 در مقطع تحصیلی اعلام شده فارغ التحصیل شده باشند.
اشتهار به امانتداری و وثاقت.
عدم اشتهار به فساد اخلاقی و عقیدتی.
عدم محکومیت به انفصال از خدمات دولتی.
*توجه: متقاضيان بايد علاوه بردانش عمومي در زمينه زبان تخصصي خود برترجمه متون حقوقي نيز مسلط باشند.

ب) مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام اينترنتي:
تکمیل تقاضانامه الكترونيكي.
پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 1.200.000 (يك ميليون ودويست هزار) ريال بصورت الكترونيكي از طريق سايت سازمان سنجش.
فايل عكس اسكن شده: داوطلب مي‌بايست يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ارسال ازطريق برنامه ثبت نام اينترنتي آماده نمايد.
1-3- عكس 4 ´ 3 كه در سال جاري گرفته شده باشد ( عكس تمام رخ)
2-3- عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
3-3- اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400´300 پيكسل و حداقل 300 ´ 200 باشد.
4-3-تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لكه باشد.
5-3- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
6-3- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
7-3- حتي الامكان عكس، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تبصره 1- اسكن عكس از روي كارت‌هاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و ...)‌ قابل قبول نمي‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس مطابق توضيحات فوق اقدام نمايند.
تبصره 2- عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3- درصورت ارسال عكس غير معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.

ج) تاريخ و نحوه ثبت نام:
كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمی در صورت داشتن شرايط مندرج در بند الف اين اطلاعيه نسبت به تهيه مدارك خواسته شده بر اساس بند (ب) اقدام و از روز يكشنبه مورخ 3/12/93 تا روز يكشنبه مورخ 10/12/93 با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند. در پايان ثبت نام به هر يك از داوطلبان كد رهگيري ارائه خواهد شد كه داوطلبان لازم است تا پايان كليه مراحل آزمون اين كد را نزد خود نگهداري نمايند. ضمناً يادآور مي شود ثبت نام منحصراً به صورت الكترونيكي مي باشد و داوطلبان لازم است از طريق سايت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمايند و ثبت نام به غير از روش فوق غير قابل قبول مي‌باشد و اين دسته از متقاضيان مجاز به شركت در آزمون نمي‌باشند.

د) زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون :
كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 6/5/1394 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 9/5/94 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. ضمناَ اطلاعات تكميلي در خصوص نحوه برگزاري آزمون طي اطلاعيه‌اي در تاريخ 5/5/94 از طريق سايت سازمان سنجش اطلاع رساني خواهد شد.
ساعت شروع برگزاري آزمون و محل برگزاري آزمون در هنگام پرينت كارت بر روي كارت شركت در آزمون درج خواهد شد. لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالي نمي‌باشدومدارك داوطلبان بعد از آزمون بررسي خواهد شد.

تذکرات مهم:
متقاضیان دارای مدرک دکتري و کارشناسی ارشد در زبان مورد درخواست، دارندگان مدرک TOLIMO، TOEFL، IELTS وM.CH.E در زبان انگلیسی و مدارک هم­تراز در زبان­های دیگر و افرادی که دارای سابقه کار مترجم­یاری در دفاتر ترجمه رسمی هستند، در شرایط یکسان، از اولویت برخوردار خواهند بود.
آزمون كتبي بصورت تستي و تشريحي دريك مرحله انجام ميشود و كساني كه حدنصاب لازم را در آزمون تستي كسب نمايند، اوراق تشريحي آنان تصحيح و سپس براساس نمرات تشريحي اخذ شده از بين كساني كه حدنصاب نمره لازم را درآزمون تشريحي كسب نمايند تا سه برابر ظرفيت،مصاحبه تخصصي نيز به عمل ميآيد.
متقاضیان می­توانند در آزمون «مترجمی رسمی كتبي»یا «مترجمي رسمي شفاهي»ياهردو،ثبت­نام نمایند. مرحله آزمون کتبی برای هر دو گروه یکسان ولي نوع مصاحبه متفاوت خواهد بود. (چنانچه براي هردو آزمون كتبي و شفاهي متقاضي مي باشند مي بايست براي هركدام هزينه جداگانه پرداخت نمايند).
همراه داشتن فرهنگ­ لغت (Dictionary) درجلسه آزمون مجاز است، ولي استفاده ازآن،فقط درمرحله آزمون تشريحي بلامانع است.
شرکت كساني كه در حال حاضر مترجم رسمي مي باشند برای اخذ پروانه مترجمی رسمی کتبی در زبان دیگر يا براي اخذ پروانه مترجمی رسمی شفاهی بلامانع است.
در صورتی که تعداد متقاضیان براي هر يك از زبان­ها به حدنصاب معيني نرسد، با اعلام قبلی، آزمون منحصراً بصورت مصاحبه برگزار می‌گردد.
متقاضیان شهرستانها اعم از اينكه درحال حاضر ساکن شهر مورد تقاضا مي باشند و يا نمي باشند، مي بايست برای حداقل 10 سال فعالیت مترجمی در شهر مورد نظر تعهد رسمي بسپارند.

دريافت جداول مربوط به تعداد مترجمان رسمي كتبي مورد نياز تهران و مراكز استانها فرمت PDF

https://iranestekhdam.ir/?p=514933
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد