۹ سال پیش

جذب یک هزار پلیس افتخاری در استان مرکزی


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

پلیس افتخاری دارای بیمه لحظه‌ ای است

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی نیروی انتظامی استان مرکزی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ بهمن ۹۳ : جذب یک هزار پلیس افتخاری در استان مرکزی (منبع: خبرگزاری تسنیم)

خبرگزاری تسنیم: معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: محدودیتی برای تعداد ثبت نام‌کنندگان نداشته و هزار نفر در استان مرکزی برای پلیس افتخاری ثبت نام می‌کنیم
سرهنگ سعید گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بکارگیری پلیس افتخاری اظهار داشت: افرادی‌که تمایل دارند به صورت داوطلبانه در ماموریت‌هایی که ناجا پیش بینی می‌کند شرکت کرده و حداقل سن افراد ۱۸ سال و حداکثر ۶۰ سال است.
وی افزود: پلیس‌های افتخاری در ۲ سطح ۱ و ۲ بکارگیری می‌شود و سطح یک مانند شاغلین نیروی انتظامی ضابطان قوه قضائیه بوده که پس از سپری کردن یک سیکل اداری و دوره‎های خاص، متناسب با ماموریت‎های پیش بینی شده بکارگیری می‌شوند.
معاون‌نیروی انسانی فرماندهی نیروی‌انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس افتخاری سطح یک به عنوان ضابط قوه قضائیه زیر نظر نیروی انتظامی در ماموریت‌ها شرکت کرده و لباسی نیز برای آنها تعریف شده که به صورت مقطعی از آن استفاده می‌شود.
سرهنگ گودرزی با اشاره به محل‌های بکارگیری پلیس افتخاری در استان مرکزی گفت: پلیس افتخاری در پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، اطلاعات، راه‌ور، فتا، یگان ویژه، کلانتری و پاسگاه‌ها متناسب با ماموریت خاص در این رده‌ها بکار گرفته می‌شوند.
وی افزود: پلیس افتخاری دارای بیمه لحظه‌ای بوده و در صورت وقوع هرگونه حادثه حین ماموریت تحت پوشش بیمه مانند کارکنان پایور هستند، پلیس افتخاری رابطه استخدامی نداشته و استخدام نمی‌شوند ولی در ماموریت‌ها فراخور نوع اقداماتی که انجام می‌دهند به آنها پاداش داده شده ولی حقوق ثابت ندارند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: به پلیس افتخاری امتیازاتی مانند آنچه برای پرسنل دیگر درنظر گرفته شده از قبیل اعزام به اماکن رفاهی، سفرهای زیارتی، تقدیر از فرزندان ممتاز آنها و ارائه سبده کالا در مناسبت‌های خاص تعلق می‌گیرد.
سرهنگ گودرزی با اشاره به نیروهای پلیس افتخاری از نظر جنسیت گفت: در پلیس افتخاری هم مردان و هم بانوان می‌توانند شرکت کنند، یکی دیگر از اولویت‌های پلیس افتخاری برای کارکنانی است که بعد‌ها سرباز می‌شوند و افرادی که دارای مشمولیت بوده سابقه یک سال خدمت در پلیس افتخاری را ارائه دهند به عنوان اولویت در استان و شهر محل سکونت خود ادامه خدمت می‌دهند.
وی افزود: شرایط عمومی اطلاع‌رسانی شده و بنرهایی نیز نصب می‌شود، افراد به فراخور علاقمندی خود می‌توانند به مراکز نامبرده مراجعه و ثبت نام کنند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: سطح ۲ یک مقدارنسبت به سطح یک بکارگیری انها آسانتر است و یه غیر از رده‌های سطح یک در مکان‌هایی خارج از پلیس تخصصی سطح ۲ بکارگیری می‌شوند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به امتیازات داده شده گفت: امتیازات در نظر گرفته شده بیشتر برای پلیس افتخاری سطح یک است، محدودیتی برای تعداد ثبت نام‌کنندگان نداریم و هزار نفر در استان ثبت نام می‌کنیم، پلیس افتخاری به صورت متناوب و دوره‌ای بکارگرفته می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=516702
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه