۸ سال پیش

ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان استان اردبیل


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

پنج هزار فرصت شغلی برای جوانان در اردبیل ایجاد می‌شود

جهت ورود به صفحه استخدامی استانداری اردبیل اینجا کلیک کنید


خبر 4 اسفند 94 : ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان استان اردبیل (منبع : خبرگزاری تسنیم)

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت:با تکمیل کارخانه تسنیم نوش، کارخانه سبلان خودرو، پالایشگاه و نیروگاه، دو کارخانه لبنیات، دو کارخانه دارو سازی،کارخانه فراوری میوه و سبزیجات، کارخانه کنسانتره و کارخانه نساجی پنج هزار فرصت شغلی در اردبیل ایجاد می‌شود.
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با بیان اینکه معیار انتخابات رأی مردم است و در این راستا نهادهای دولتی و شبه‌دولتی در اردبیل از مهندسی و کارگردانی انتخابات هفتم اسفندماه پرهیز کنند اظهار داشت: با توجه به اینکه در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم می‌توانند با شرکت در همه‌پرسی انتخابات نماینده مورد نظر خود را به مجلس معرفی کنند اما متأسفانه برخی ادارات و موسسه‌هایی که به نحوی از بیت‌المال استفاده می‌کنند که این امر غیرقانونی و منافی با قانون اساسی است.
وی با اشاره به اینکه استان اردبیل هنوز در مسیر توسعه صنایع در سیر صعودی قرار نگرفته است، گفت: با توجه به اینکه اینجانب در تلاش‌های مستمر مجوز احداث پالایشگاه را گرفتم اما متاسفانه مسئولان هیچ اقدامی برای واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث این پالایشگاه انجام نداده و با توجه به مستندات موجود دست به تبلیغات نامزد خاصی زده‌اند که این امر برخلاف قانون است.
حقیقت‌پور با بیان اینکه  با تکمیل کارخانه تسنیم نوش، کارخانه سبلان خودرو،  پالایشگاه و نیروگاه، دو کارخانه لبنیات، دو کارخانه دارو سازی،کارخانه فراوری میوه و سبزیجات، کارخانه کنسانتره و کارخانه نساجی  پنج هزار فرصت شغلی در اردبیل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر در کنار اخذ مجوز برای احداث 56 پروژه در سطح ملی، با ایجاد ارتباط سازنده با خیران قول کمک 50 میلیارد تومانی را در راستای ساخت کتابخانه، مدرسه، مسجد و حسینیه را گرفته‌ام چراکه استفاده از خیران برای عمران و آبادانی شهرستان اردبیل بسیار حایز اهمیت است.
وی با اشاره به عملیات انجام شده در تأسیس دانشگاه‌ فناوری نوین، تأسیس پارک علم و فناوری، نواحی و شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی اورژانس هوایی در اردبیل بیان کرد: اختصاص 50 میلیون متر مکعب آب برای دشت اردبیل از قزل اوزن نیز از جمله اقداماتی است که در پرونده کاری ما ثبت شده است که امیدواریم با تداوم برنامه‌های در دست اجرا، موانع و مشکلات سد راه را برداشته و افقی روشن برای توسعه اردبیل در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایام انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: بهتر این است مسئولان ارشد و مدیران ادارات دولتی و موسسه‌ها در این راستا به مردم اعتماد کنند و  از دخالت در تبلیغات انتخاباتی بر علیه یا نفع نامزد انتخاباتی خاصی پرهیز کنند که در این صورت شاهد کاهش تنش و ایجاد آرامش در بین مردم خواهیم بود چرا که بر اساس قانون اساسی و بیانات مقام معظم رهبری میزان رأی مردم است و منتخب اصلی باید مردم باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517652
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه