۸ سال پیش

عدم امکان جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

امتیازات شورای حل اختلاف در زمینه استخدام

جهت ورود به صفحه استخدامی شورای حل اختلاف اینجا کلیک نمایید


خبر 14 بهمن 94 : عدم امکان جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف (منبع : خبرگزاری تسنیم)

معاون مرکز شوراهای حل اختلاف گفت: تعداد کارکنان شوراهای حل اختلاف با حجم پرونده‌ها متناسب نیست، این در حالی است که امکان جذب نیرو برای این مرکز وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالحسین قره‌داغی پیش از ظهر امروز در همایش تشکیلات و صلاحیت‌های شوراهای حل اختلاف در قانون جدید که در سالن اجتماعات اداره‌کل دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در راه‌اندازی و تقویت شوراهای حل اختلاف، 20 درصد از ورودی استخدام‌ها به شوراهای حل اختلاف اختصاص یافته که از امتیازات شورای حل اختلاف در زمینه استخدام است.
وی عنوان کرد: در شورای حل اختلاف بیش از 12 هزار نفر از نظر سن و تحصیلات واجد شرایط استخدام هستند اما با بررسی و پیگیری‌های انجام شده مسئولان توان استخدام این تعداد را ندارند.
قره‌داغی افزود: با توجه به بار مالی و شرایط و وضعیت اقتصادی و تحریم‌ها امکان استخدام 12 هزار نفر در شورای حل‌اختلاف وجود ندارد این در حالی است که تعداد نیروها با حجم پرونده‌ها متناسب نیست.
وی تصریح کرد: با اجرای قانون جدید مبلغ صلاحیت‌ها در زمینه نفقه، جهیزیه و مهریه در شورای حل اختلاف به 20 میلیون تومان افزایش می‌یابد.
معاون مرکز شوراهای حل اختلاف کشور تصریح کرد: برای اعضای نیمه وقت و افتخاری شورای حل اختلاف توسط قوه قضائیه پاداشی نیز در نظر گرفته شده و با وجود پیگیرهای انجام شده دستمزد تعلق نمی‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای حل‌ اختلاف صلح و سازشی با دریافت 50 درصد از هزینه‌های پرونده حقوقی از مردم، آن را در زمینه پاداش به اعضای شورای حل اختلاف می‌دهد.
قره‌داغی افزود: با توجه به سیاست‌گذاری‌های انجام شده، تمامی اعضای شوراهای حل اختلاف به صورت پاره‌ وقت و به عنوان عضو افتخاری مشغول به فعالیت هستند.
وی عنوان کرد: بیش از 40 هزار نفر نیرو  برای فعالیت در شوراهای حل اختلاف وجود دارد اما با توجه به تعداد زیاد و محدود بودن منابع مالی امکان جذب نیرو وجود ندارد.
قره‌داغی افزود: ابلاغ و تخصیص اعتبار به شوراهای حل اختلاف در تمام استان‌های کشور به صورت یکسان انجام می‌شود.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517811
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه