۷ سال پیش

سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اخبار و اطلاعیه های سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 10 اسفند 94 : سهمیه بنیاد شهید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان)

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش  در نشست خبری که به مناسبت کنگره شهدای دانش آموز برگزار شد گفت: در آزمون استخدامی ۱۳۰۰ نفر سهمیه به بنیاد شهید داده شده است که از این تعداد ۱۱۰۰ نفر پذیرفته شده‌اند و مابقی شرایط لازم را نداشتند. برای اینکه این ظرفیت خالی را جبران کنیم از ماده ۴۸ مبنی بر اینکه دستگاه‌ها می توانند بر اساس آمار خود از فرزندان شهید ،‌جانباز و ایثارگر کارمندان خود استخدام داشته باشند استفاده کنیم. در واقع علاوه بر ماده ۴۸ در ماده ۲۵ هم ۲۵ درصد استخدام ها از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد است که توسط بنیاد شهید به سازمان معرفی می‌شوند.


خبر 16 اسفند 94 : اعلام اسامی ۴۳۰ پذیرفته شده استخدامی آموزش و پرورش ازسهمیه خانواده معظم شهدا (منبع : www.medu.ir )

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش وپرورش از اعلام اسامی ۴۳۰ پذیرفته شده آزمون استخدامی ازسهمیه خانواده معظم شهدا وایثارگران خبرداد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، شاپورمحمدزاده درخصوص سهمیه خانواده شهداوایثارگران درآزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت:براین اساس ۴۳۰ نفراز پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی شهریورماه سال ۹۴ ازسهمیه خانواده معظم شهدا وایثارگران که از سوی هسته های  استانها وهیات مرکزی گزینش صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت، اعلام شد.

وی افزود:۷۷نفر ازاین تعداد افرادی هستند که درمرحله اول صلاحیت آنان مورد تایید قرار نگرفته بود که پس ازاعتراض وتکمیل فرم تجدید نظر اول در مهلت مقرر وبررسی مجدد های صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت.


خبر 17 اسفند 94 : تلاش برای اختصاص سهمیه‌های خالی استخدامی آموزش و پرورش به ایثارگران (منبع : خبرگزاری فارس)

محمد حسین کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از ارائه درخواست به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اختصاص ظرفیت‌های خالی مانده از آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان خبر داد و افزود: این پیشنهاد را به دفتر وزیر آموزش و پرورش ارسال کرده‌ایم و با توجه به قانون ۴۸ الحاقی ماده قانون مقررات مالی دولت، این موضوع منع قانونی ندارد.
وی تصریح کرد: این موضوع در امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در حال بررسی است و در صورت رسیدن به نتیجه، اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش فارس، بعد از اعلام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، از مجموع ۳۷۰۳ نفری که ظرفیت مربوط به آزمون استخدامی بود، اسامی ۳۰۱۰ نفر برای ورود به آموزش و پرورش معرفی شد و همچنین از ۱۲۹۷ نفری که مقرر بود از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی دفتر شاهد وزارت آموزش و پرورش بدون آزمون برای ورود به دستگاه تعلیم و تربیت معرفی شوند، در نهایت اسامی ۱۰۲۷ نفر اعلام شد و در مجموع نزدیک به ۹۶۰ ظرفیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از میان ۵ هزار ظرفیتی که داشت، خالی ماند.


خبر 14 اسفند 94 : خالی ماندن ۷۱۷ سهمیه استخدامی آموزش و پرورش (منبع : خبرگزاری ایلنا)

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خالی ماندن ۲۰۰ سهمیه خانواده‌های شهدا و ۵۱۷ ظرفیت از محل سهمیه‌های عمومی در استخدام آموزش و پرورش از اختصاص این ظرفیت‌های خالی به فرزندان شهدا و ایثارگر خبر داد.

محمدحسین کفراشی (مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و خالی ماندن برخی ظرفیت‌ها در استان‌ها اظهار داشت: در آزمون استخدامی که اخیرا برگزار شد، از سهمیه ۵ هزار نفری، براساس ماده ۲۱ قانون، ۱۳۰۰ سهمیه به ایثارگران و خانواده‌های شهدا اختصاص یافت.

وی افزود: از ۱۳۰۰ نفر تاکنون ۱۱۰۰ نفر گزینش شدند و مشکلی ندارند، اما مابقی یا انصراف داده‌اند و یا براساس سیاست بومی‌گزینی که در این استخدام در نظر گرفته شد، برای یک استان یا منطقه نیرویی اعلام آمادگی نکرده بود؛ بنابراین حدود ۲۰۰ ظرفیت از محل سهمیه ایثارگران و خانواده‌های شهدا خالی مانده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به ماده ۴۸ قانون الحاقی ایثارگران اشاره کرد و گفت: این قانون می‌گوید، وزارتخانه‌ها، مؤسسات د‌‌‌‌ولتی و شرکت‌های د‌‌‌‌ولتی، سازمان‌ صد‌‌‌‌ا و سیما و کلیه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به نحوی از بود‌‌‌‌جه عمومی د‌‌‌‌ولت استفاد‌‌‌‌ه می‌کنند‌‌‌‌ و نیز تمامی مؤسسات و شرکت‌هایی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است؛ مکلفند‌‌‌‌ یکی از فرزند‌‌‌‌ان شهید‌‌‌‌، جانباز ۲۵ د‌‌‌‌رصد‌‌‌‌ به بالا و آزاد‌‌‌‌ه اعم از شاغل، فوت‌شد‌‌‌‌ه و یا از کارافتاد‌‌‌‌ه را که واجد‌‌‌‌ شرایط عمومی استخد‌‌‌‌ام می‌باشند‌‌‌‌، علاوه بر سهمیه استخد‌‌‌‌امی ایثارگران د‌‌‌‌ر‌‌ همان د‌‌‌‌ستگاه استخد‌‌‌‌ام کند.

کفراشی با اشاره به اینکه از وزیر و مجموعه وزارت آموزش و پرورش درخواست کرده‌ایم؛ این ظرفیت خالی به‌‌ همان خانواده‌ها اختصاص یابد، افزود: از محل سهمیه‌های عمومی نیز ظرفیت برای ۵۱۷ نفر خالی مانده است و در همین رابطه ما از وزیر و مجموعه آموزش وپرورش طی نامه‌هایی درخواست کردیم که این سهمیه‌های خالی براساس ماده ۴۸ قانون الحاقی به ایثارگران، خانواده‌های شهدا و فرزندان آن‌ها اختصاص یابد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که هنوز به درخواست ما پاسخی داده نشده است، خاطرنشان کرد: این موضوع قرار است؛ در شورای آموزش و پرورش به زودی مطرح شود، اما نظر مجموعه آموزش و پرورش نسبت به این پیشنهاد مثبت است.


خبر 28 دی 94: اطلاعیه سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معرفی شدگان دارای سهمیه ایثارگری استان فارس که اسامی آنان در فایل ضمیمه این اطلاعیه درج شده است بامدارک ذیل برای تشکیل پرونده به محل خدمت  خود مراجعه نمایند.

جهت مشاهده اطلاعیه سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 23 دی 94: سهمیه ایثارگران در استخدام ها رعایت شود (منبع: خبرگزاری برنا)

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل خواستار رعایت سهمیه ایثارگران توسط مسوولان در استخدام دستگاه های اجرایی این استان شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اقبال عباسی در جلسه ایثارگران استان اردبیل گفت: در آزمون های استخدامی که افراد به صورت رقابتی جذب می شوند، عده ای با ارایه معرفی نامه متفرقه از بنیاد شهید جذب می شوند، در حالی که این امر باید با هماهنگی بنیاد شهید صورت گیرد.
وی افزود: 25 درصد استخدام دستگاه های اجرایی متعلق به بنیاد شهید بوده و تغییر وضعیت نیروهای موجود یا معرفی نامه های متفرقه قابل قبول نیست و اگر این رویه در گذشته رعایت نشده، باید جبران مافات شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس قانون و مصوبه هیات دولت در جذب نیروهای خدماتی، رسمی و قراردادی باید سهمیه رعایت و رابطه مدیران با واحدهای ایثارگری گزارش شود.
او اضافه کرد: برخی بدون هماهنگی دستگاه و بنیاد شهید در گذشته جذب شدند در حالی که از خانواده ایثارگران عده ای مشکل داشته، در اولویت بوده و از گذشته باقی مانده اند.
عباسی گفت: حق و حقوق ایثارگران باید توسط رابطان ایثارگری از جمله در استخدام ها، اولویت های انتصاب ها، تجهیز واحد ایثارگران و احداث رمپ ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=554601
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد