۶ سال پیش

نتایج استخدامی شرکت پشتیبانی نیروگاه های اتمی اعلام شد
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پشتیبانی نیروگاه های اتمی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی اینجا کلیک کنید


خبر 13 شهریور 96: نتایج استخدامی شرکت پشتیبانی نیروگاه های اتمی اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی مورخ 1396/2/15 شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (تپنا) اعلام شد.

بدين وسيله شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (تپنا) به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامي مورخ 1396/2/15 می‌رساند كه داوطلبان فراخوان شده چند برابر ظرفیت، ضروری است باتوجه به تاريخ اعلامي تعيين شده در اعلام نتيجه آزمون داوطلب، به هنگام حضور در مرحله دوم به منظور ارزیابی شایستگی‌ها و توانمندی‌ها و مصاحبه فنی و تخصصی مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

- اصل و تصویر مدرک تحصیلی (دو عدد)

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت (دو عدد پشت و رو در یک صفحه A4)

- مدارک دال بر بومی بودن براساس مفاد بند مربوطه در اطلاعيه ثبت نامي آزمون

- مدارک عضویت خانواده ایثارگران

- گواهی معتبر سابقه کار

- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه خود، همسر و فرزندان ( هرکدام دو عدد)

- اصل و تصویر کارت ملی خود، همسر و فرزندان ( هرکدام دو عدد پشت و رو در یک صفحه A4)

- 4 قطعه عکس 4*3 رنگي با پشت زمينه سفيد

- درصورت دارا بودن پاسپورت، اصل پاسپورت و تصویر از تمام صفحات (خود و همسر)

تذکر 1) محل انجام مرحله دوم آزمون های استخدامی به آدرس: بوشهر، شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر، ساختمان مرکز منابع انسانی و آموزش می‌باشد.

تذکر 2) فراخوان به مرحله دوم استخدام دلیل بر قبولی و استخدام داوطلب نمی‌باشد و پذیرش نهایی منوط به راستی آزمایی مدارک و مستندات، منطبق با شرایط اعلام شده در آگهی استخدام و طی سایر مراحل و آزمون‌های استخدامی می‌باشد.

تذکر 3) صحت و سقم مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام می‌گردد و در صورت عدم تأیید مراجع مربوط، ادامه مراحل استخدامی متوقف خواهد شد.

تذکر 4) عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده (باتوجه به تاريخ اعلام شده در زمان اعلام نتيجه آزمون داوطلب) به منزله انصراف وی از ادامه فرایند استخدام تلقی می‌گردد.

تذکر 5) داوطلبان درصورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند حداكثر تا دو هفته پس از زمان اعلام نتایج آزمون با شماره تلفن 09380861987 تماس حاصل نمایند.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571474
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه