۷ سال پیش

اختصاص تسهیلات کم بهره برای اشتغال روستائیان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اختصاص 60 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال روستائیان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از اختصاص 60 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال روستائیان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛سیدابوالفضل رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های زنان در یاسوج، افزود: کهگیلویه و بویراحمد از استان ‌هایی است که ظرفیت‌ های بسیار خوبی برای توسعه دارد واغلب این ظرفیت‌ها در مناطق روستایی و محروم استان واقع شده که باید از آنها نهایت استفاده را برای توسعه، تولید و اشتغال داشت.
وی با بیان اینکه، تلاش برای رونق اقتصادی در روستاها رویکرد دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی است،تاکید کرد: استان در همه حوزه‌ ها دارای منابع و ثروت‌ های ارزشمند و فرآوانی است و باید با کمک دولت و مسئولان و همت مردم آنها را به کار گرفت.
رضوی اظهار داشت: باید برای خروج از برخی مشکلات در استان کارها را به مردم واگذار کرد و آنها را در فعالیت ها، کار و تولید وارد کرد که اولویت این اقدام، توجه به آموزش‌ های لازم است.
وی با برشمردن تعدادی از دستگاه‌ ها همانند فنی و حرفه‌ای و اداره کار و جهاد کشاورزی که وظیفه آموزش مردم را در مناطق مختلف برای کارآفرینی بر عهده دارند، افزود: وقتی آموزش‌ های لازم داده شود ما نیز تسهیلات در اختیار‌ آنها قرار می‌ دهیم.
رضوی به برخی از ظرفیت‌ های محوری استان از جمله گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت: با داشتن چنین ظرفیت‌ها و استعدادهایی نباید در استان مشکلات در سطح کنونی وجود داشته باشد و باید از آن برای ایجاد اشتغال بیشتر همراه با تولید در سال اقتصاد مقاومتی بهره برد.
وی از توان زنان به خصوص زنان روستایی برای حضور در عرصه کار و تولید به عنوان یک ظرفیت بسیار بالا نام برد و گفت: زنان باید بتوانند در نمایشگاه ‌های بین‌المللی شرکت کرده و تجارب لازم را برای تولید و کارآفرینی بیاموزند.
رضوی، کوتاه کردن دست دلالان ازحاصل دسترنج مردم مناطق روستایی با حمایت از تشکیل تعاونی ها را از راهبردهای دولت برشمرد وگفت: دولت تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی تعاونی های تولیدی در سراسر مناطق روستایی کشور پرداخت می کند.
رضوی، برگزاری نمایشگ�ه های توانمندی های مناطق روستایی برای معرفی و بازاریابی محصولات تولید شده را از دیگر برنامه های دولت برای حمایت از رونق اقتصادی در مناطق روستایی بیان کرد.
وی از برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های زنان روستایی در همه استان های کشور در سال 95 خبر داد و گفت: این نمایشگاه در شهریور امسال برگزار خواهد شد.
رضوی با اشاره به ظرفیت های طبیعی فراوان کهگیلویه وبویراحمد در ابعاد گردشگری و منابع طبیعی، افزود: این گنجینه های خدادادی فرصتی برای رونق اقتصادی این استان است.
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه توانمندی های زنان این استان در قالب 15 غرفه به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
فریبا رحمانپور افزود: در این نمایشگاه البسه محلی، صنایع دستی، محصولات غذایی و دیگر تولیدات مشاغل خانگی عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه، تعاونی های زنان کهگیلویه و بویراحمد پنج هزار نفر عضو دارد، تصریح کرد: این تعاونی ها ظرفیت خوبی برای افزایش درآمد خانوارهاست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604422
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد