۸ سال پیش

اعتراض پذیرفته شدگان استخدامی ستاره خلیج فارس به عدم اعلام نتایج
اطلاعات بیشتر

دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه در اولویت کاری است

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک نمایید


خبر 4 مرداد 94: اعتراض پذیرفته شدگان استخدامی ستاره خلیج فارس به عدم اعلام نتایج

دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه فنی و تخصصی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بر اساس برنامه ریزی‌های آموزشی در اولویت کاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس برخی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی "شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس"در تماس با خبرگزاری فارس نسبت به تعویق اعلام نتایج و جذب خود در شرکت ستاره خلیج فارس گلایه مند هستند.

پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی عنوان می‌کنند آزمون استخدامی در تاریخ 2 اسفند ماه سال 92 برگزار و نتایج نیز در تاریخ 28 اسفند ماه همان سال اعلام شده است.
پس از اعلام نتایج، قرار بود که در خرداد ماه سال 93 مصاحبه تخصصی انجام و تا تیرماه سال 93 نتایج این مرحله نیز اعلام شود که البته با دو ماه تاخیر در شهریورماه اعلام شد.

به گفته این پذیرفته شدگان که البته تعداد آنها 400 نفر است، قرار بود در مهرماه نتایج نهایی اعلام و 200 نفر از این تعداد پس از مرحله گزینش مشغول به کار شوند اما با گذشت حدود یک سال هنوز نتیجه اعلام نشده و در بلاتکلیفی به سر می برند.

این افراد در تماس با خبرگزاری فارس از مسئولان ذی ربط درخواست کرده اند حداقل اسامی پذیرفته شدگان اعلام شود تا زمانی که پالایشگاه به طور کامل احداث شد مشغول به کار شوند.

خبرنگار فارس برای پیگری موضوع با مسئولان پالایشگاه ستاره خلیج فارس تماس گرفت، و آنها در پاسخ به وضعیت استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به طور رسمی اعلام کردند"دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه فنی و تخصصی براساس برنامه ریزی های آموزشی در اولویت کاری است؛ به همین دلیل در زمان مناسب از نفرات بر اساس اولویت و تقدم امتیاز در رشته های مختلف تحصیلی مورد نیاز از طریق پیام ، تماس تلفنی و یا سایت این شرکت دعوت بعمل خواهد آمد."

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=619689
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه