۸ سال پیش

بلاتکلیفی ۴۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی پالایشگاه ستاره
اطلاعات بیشتر

مسئولان اسامی 200 نفر نهایی را اعلام کنند

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک نمایید


خبر 9 مرداد 94: بلاتکلیفی ۴۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی پالایشگاه ستاره

تعدادی از شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فاری در تماس با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اعلام کردند: آزمون استخدام این شرکت اسفندماه سال 1392 برگزار شد ودر نهایت شهریور ماه سال 1393 اسامی 400 نفر برای شرکت در مصاحبه و آزمون فنی اعلام شد؛ بعد از گذشت یک سال از این موضوع تاکنون هیچ اقدامی نسبت به معرفی اسامی نهایی نشده نشده است.
یکی از این شرکت‌کنندگان تأکید: تنها درخواست ما از مسئولان این است که اسامی 200 نفر نهایی را اعلام کنند تا باقی شرکت‌کنندگان به امید واهی موقعیت‌های پیش‌ روی را از دست ندهند.
یکی دیگر از داوطلبان آزمون اظهار کرد: متأسفانه برگزار کنندگان آزمون، امتیاز آزمون کتبی را نیز تاکنون اعلام نکرده‌اند تا بلکه این ‌گونه این 400 نفر با کمک امتیاز کسب شده و در مقایسه با سایر داوطلبان احتمال جذب خود را تخمین بزنند.
شرکت پالایش ستاره خلیج به شرکت کنندگان آزمون اعلام کرده است که برای پی‌گیری اخبار مربوط به جذب به سایت این شرکت مراجعه کنند؛ در تاریخ 16 آذر 1393 در سایت این شرکت اطلاعیه‌ای درج شده است مبنی بر اینکه " پالایشگاه کماکان در مراحل ساخت و نصب تجهیزات بوده و تاکنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده است از این رو در نظر است به تناسب آماده شدن واحدهای مختلف پالایشگاه جهت بهره‌برداری، به مرور از داوطلبان پذیرفته شده بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز، همچنین تقدم و الویت امتیازات مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه فنی- تخصصی در مراحل مختلف و در زمان مناسب به منظور گذراندن دوره های آموزشی دعوت بعمل خواهد آمد"
در حالی در این اطلاعیه از داوطلبان آزمون استخدامی خواسته شده است تا زمان اطلاع رسانی بعدی از پیگیری موضوع و تماس با واحدها و همکاران این شرکت جداً خودداری کنند که فاز1 پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=619760
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه