۸ سال پیش

دعوت بکار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس
اطلاعات بیشتر

بزودی آموزش های تخصصی تعدادی از پذیرفته شدگان آغاز خواهد شد

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک نمایید


خبر 15 فروردین 95: دعوت بکار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس 

ضمن تبریک سال نو ، به اطلاع میرساند از آنجا که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، بزودی آموزش های تخصصی تعدادی از پذیرفته شدگان (بشرح اسامی اعلام شده در جدول پیوست 1) در مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز پالایشگاه و بر اساس اولویت و تقدم امتیازات مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه فنی / تخصصی انجام شده قبلی ، آغاز خواهدشد.
لازم است هر یک از نفرات اعلام شده تمایل مجدد خود را به شرکت در دوره های آموزشی و کارآموزی و نهایتا همکاری در مراحل بهره برداری پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نسبت به تکمیل فرم ضمیمه (پیوست 2) حداکثر تا تاریخ 95/1/25 اقدام و فرم مذکور را از طریق نمابر شماره 26709921-021ارسال نمایند.
بدیهی است در صورت عدم وصول فرم تکمیل و امضاء شده فوق الذکر ، موضوع بمنزله انصراف داوطلب تلقی و نیروهای مورد نیاز پالایشگاه از طریق سایر نفرات بر اساس اولویت امتیازات تامین خواهد شد.

جهت دریافت فایل پیوست1 اینجا کلیک کنید

جهت دریافت فایل پیوست2 اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت شرکت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=619826
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه