۷ سال پیش

جذب قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان
اطلاعات بیشتر

مشاور وزیر مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، از جذب قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت الله قلی پور افزود: مجوز های استخدامی وزارت ورزش و جوانان در اسفندماه سال 94 توسط سازمان سنجش در آزمون استخدامی قرار داده شده است و نفرات قبولی نیز در شرف جذب هستند.

وی با اشاره به استخدام های آینده وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان فاقد مجوز استخدامی است و در این زمینه پس از ابلاغ مجوزهای آتی ،درخواست کنندگان می توانند برابر مقرارات در آزمون استخدامی وزارتخانه که توسط سازمان سنجش از طریق درج آگهی منتشر می شود، شرکت کنند تا پس از قبولی و طی مراحل گزینش زمینه استخدام فراهم آید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=626424
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد