۷ سال پیش

عواقب فرار از خدمت
No Image

عواقب فرار از خدمت

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح دستگیری مشمولان غایب به طور مستمر در دستور کار است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


سرهنگ هوشنگ زندی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح دستگیری مشمولان غایب بطور مستمر در دستور کار است، گفت: برابر مفاد ماده 58 قانون وظیفه عمومی درصورت دستگیری، این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی افزود: در حال حاضر در قالب کارگروه ماده 63 قانون وظیفه عمومی، بازدید میدانی از اصناف و اماکن انجام می‌شود و با کارفرمایان و صاحبان مشاغل دولتی و غیردولتی بکارگیرنده مشمولین غایب برخورد و برای بار اول 42 میلیون ریال و برای بار دوم و سوم 126 میلیون ریال جریمه و در هر دو مورد به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.
زندی در خصوص محرومیت مشمولان غایب از خدمات نیز گفت: برابر ماده 10 انجام اموری از جمله شرکت در آزمون رانندگی و اخذ گواهینامه، دریافت هرگونه وام و کمک‌های کشاورزی و صنعتی و مسکن از طریق بانک‌ها و وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و نهادهای قانونی، کاندیدا شدن جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر شوراها و انجمن‌های قانونی، تحویل اصل گواهینامه یا پایان نامه دورهای تحصیلی دیپلم و بالاتر از وزارتخانه مربوطه، صدور پروانه کسب و اجاره اشتغال و عضویت در شرکت‌های تعاونی، دریافت مستمری ازسازمان‌های دولتی ونهادهای قانونی، استخدام به صورت رسمی، پیمانی و روزمزد و خرید خدمت در وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای قانونی و شرکت‌های دولتی در مورد مشمولین وظیفه عمومی مستلزم رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد.
وی همچنین در خصوص مجازات این افراد گفت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا سه ماه و در زمان جنگ تا پانزده روز باشد سه ماه  اضافه خدمت و چنانچه غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از سه ماه و در زمان جنگ بیش از پانزده روز باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: ضمنا مشمولینی که مدت غیبت آنان در زمان صلح از یک سال و در زمان جنگ از دو ماه تجاوز کند، علاوه بر اعمال اضافه خدمت مطرح شده فراری محسوب و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.
زندی افزود: درصورتی که این افراد خود را معرفی کنند، از معرفی آنها به مرجع قضایی معاف شده، اما اضافه خدمت سنواتی آنان به قوت خود باقی بوده و بخشش اضافه خدمت مستلزم حسن اخلاق و رفتار و جدیت در انجام وظیفه در حین خدمت و یا در عملیات جنگی ابراز شجاعت و فداکاری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=672236
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد