۷ سال پیش

زمینه حمایت و جذب نخبگان در استان‌ها فراهم شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

زمینه حمایت و جذب نخبگان در استان‌ها فراهم شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه زمینه حمایت و جذب نخبگان در استان‌ها فراهم شود، گفت: نخبگان مقیم خارج با حداقل حمایت حاضر به بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدمهدی موسوی کهپور ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بنیاد نخبگان استان همدان اظهار داشت: بنیاد ملی نخگبان بودجه ملی نداشته و آغاز پروژه‌های جدید را نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه همدان شهر نخبه‌پروری است که حمایت‌ از نخبگان نیز باید بالا باشد، افزود: انتظار داریم استاندار همدان از سرمایه‌های ملی یعنی نخبگان که در این استان حضور دارند حمایت کنند.

موسوی کهپور با بیان اینکه در هفته گذشته 40 تن از نخبگان به کشور بازگشته و طلب حداقل‌ حمایت‌ها را برای ماندن در کشور داشتند، گفت: نخبگان در خارج از کشور از امکانات و حمایت‌های قوی بسیاری برخوردار هستند ولی حاضرند تمامی این امتیازات را برای کشور خود کنار بگذارند اما باید حمایت‌های لازم از آنها در داخل کشور انجام شود.

وی با اعلام اینکه یک مغر و متفکر می‌تواند سرمایه‌های عظیمی را برای کشور به همراه بیاورد، بیان کرد: اگر فضا و جو جامعه و استان‌ها برای پذیرش نخبگان فراهم نباشد کشور را ترک می‌کنند که این امر می‌طلبد زمینه را برای فعالیت آنها با کمترین دغدغه فراهم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه مجموعه مسئولان استان همدان فضا را برای جذب نخبگان در استان همدان آماده کنند، تصریح کرد: مجوز حمایت و استخدام 200 نخبه را از هیئت وزیران دریافت کرده‌ایم که امیدواریم در روند بازگشت افراد نیز موثر باشد.

وی خطاب به استاندار همدان گفت: یکی از راه‌های حمایت و جذب نخبگان استان همدان این است که همایش ملی نخبگان غیرمقیم استان همدان در خارج از کشور را برگزار کند تا از این طریق نخبگان احساس امنیت و حمایت داشته باشند.

موسوی کهپور با بیان اینکه همدان نخبگان خارج از کشور بسیاری را دارد که می‌تواند زمینه فعالیت آنها را در استان همدان فراهم کند، اظهار داشت: حمایت از نخبگان برای جامعه سود و منفعت بسیاری به دنبال دارد که انتظار می‌رود مدیران نیز به آن عمل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=679390
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد