۷ سال پیش

دانشجویان مشمول خدمت سربازی بدون وثیقه می توانند زائر اربعین باشند
اطلاعات بیشتر

دانشجویان مشمول خدمت سربازی بدون وثیقه می توانند زائر اربعین باشند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فضل الله ایرجی کجوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جلسه ستاد اربعین دانشگاهیان با ارائه گزارشی از سفر به عراق گفت: مذاکراتی با ستاد بازسازی عتبات عالیات و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق صورت گرفته تا بتوانیم امکاناتی را در اختیار دانشجویان در کربلا و نجف قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تمامی برنامه های اجرایی و عملیاتی خارج از ایران به سازمان بسیج دانشجویی سپرده شده، بیان داشت: دانشگاه های شهیدچمران اهواز، علوم و فنون دریایی خرمشهر، ایلام و واحد های مرزی دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی نیز در مرزهای ایران به دانشجویان خدمت رسانی می کنند.
ایرجی کجوری تاکید کرد: سوگواره اربعین دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه ایلام با رویکرد ادبی و هنری برگزار می شود و دانشجویانی که در سالجاری و یا سالهای گذشته به زیارت اربعین مشرف شدند می توانند آثار خود را در قالب های مختلف از جمله: فیلم، عکس، دلنوشته، سفرنامه و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
در ادامه این جلسه تاجیک، نماینده سازمان بسیج دانشجویی با ارائه گزارشی از برگزاری گردهمایی اربعین و تقدیر از فعالان دانشجویی در مراسم اربعین سال گذشته، ابراز داشت: امسال 15 هزار دانشجو به صورت کاروانی از طریق ثبت نام در دانشگاه ها به زیارت اربعین مشرف خواهند شد و 400 دانشجو از سراسر دانشگاه ها به عنوان خادم اربعین از هفته آینده کار خود را آغاز خواهند کرد.
تاجیک بیان داشت: سامانه الکترونیکی قرارگاه اربعین دانشجویی طراحی شده و تا چند روز آینده رونمایی می شود همچنین برای دانشجویان بسته های فرهنگی پیش بینی شده که شامل اطلاعات ضروری اربعین اعم از نقشه عراق، نقشه پیاده روی و مسیر ها می باشد.
در ادامه این جلسه منصور آبادی معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از امکان دریافت ویزا برای دانشجویان مشمول خدمت سربازی بدون گذاشتن وثیقه خبر داد.
حسام الدین علامه، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت نیز در این جلسه گفت: دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و اهواز در زمینه های بهداشتی و درمانی به زائران خدمت رسانی می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=686878
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد