۷ سال پیش

دانشگاه تهران عضو هیات علمی با مرتبه مربی جذب نمی‌کند
اطلاعات بیشتر

دانشگاه تهران عضو هیات علمی با مرتبه مربی جذب نمی‌کند

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران اعلام کرد: عضو هیات علمی با مرتبه مربی در این دانشگاه تنها در موارد خاص و در رشته های خاص صورت می گیرد.

وی افزود: به صورت مثال در رشته ای مانند مجسمه سازی که ممکن است فردی با مدرک دکتری در کشور وجود نداشته باشد، ممکن است اقدام به جذب عضو هیات علمی با مرتبه مربی کنیم.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: اگر قرار باشد عضو هیات علمی با مرتبه مربی در این دانشگاه جذب شود، باید یک فرد استثنایی باشد.

نیلی احمدآبادی اظهار داشت: تنها در رشته های خاص عضو هیات علمی با مرتبه مربی ممکن است در این دانشگاه جذب شود و برای دیگر رشته های این دانشگاه چنین برنامه ای نداریم.

این در حالی است که رئیس دانشگاه تهران چندی پیش در گفت‌وگویی گفت: زنگنه عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر است که به عنوان عضو هیات علمی وابسته انستیتو نفت دانشگاه تهران نیز فعالیت می کند و باتوجه به اینکه انستیتو نفت دانشگاه تهران درخواست استفاده از توانایی وی را دارد، موضوع انتقال وی به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه تهران مطرح شده است.

نیلی خاطرنشان کرد: رشته وزیر نفت در حوزه عمران است اما باتوجه به اینکه در زمینه نفت تخصص دارد، انستیتو نفت دانشگاه تهران درخواست استفاده از توانایی وی را دارد.

وی گفت: انتقال وزیر نفت به دانشگاه تهران منوط به موافقت دانشگاه خواجه نصیر است که این دانشگاه تاکنون موافقت خود را برای این انتقال اعلام نکرده است.

خاطرنشان می شود، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با مرتبه مربی در گذشته به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر مشغول به فعالیت بوده است و حالا درخواست انتقال به دانشگاه تهران و فعالیت به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه را دارد!

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=688705
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد