۷ سال پیش

جذب ۲۰ عضو هیأت علمی در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی
اطلاعات بیشتر

جذب 20 عضو هیأت علمی در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


‌مدیرکل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از جذب 20 هیأت علمی در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی در استان خبر داد.

‌دکتر علی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از نیازهای دانشگاه علوم پزشکی لرستان اخذ مجوز رشته‌های دستیاری است تا نیاز استان در برخی زمینه‌ها رفع شود.

وی اضافه کرد: همچنین پیگیر اخذ مجوز رشته تخصصی طب اورژانس، زنان و زایمان و روانپزشکی هستیم.

فرهادی گفت: در شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشته‌های زنان و زایمان و طب اورژانس مطرح شده که یکسری ایرادات گرفتند و در حال رفع آنها هستیم. همچنین درخواست مجوز رشته تخصصی روانپزشکی را به شورای گسترش وزارتخانه ارسال کردیم.

وی اضافه کرد: با احتساب ثبت‌نامی‌های نیمسال دوم امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه 3394 نفر است. این در حالیست که تعداد اعضای هیأت علمی 240 نفر هستند.

فرهادی یادآور شد: در برخی رشته‌ها نظیر روماتولوژی با کمبود هیأت علمی مواجه هستیم؛ اما در مابقی رشته‌ها تعداد اعضای هیأت علمی مطلوب است.

مدیرکل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی از جذب اعضای هیأت علمی بسیاری در 20 رشته دندان‌پزشکی خبر داد و یادآور شد: از طریق تعهدات هیأت علمی 20 نفر در رشته‌های مختلف تخصصی دندان‌پزشکی برای این دانشگاه جذب کردیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=704371
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد