• ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی سال ۹۴

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی سال 94

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی در سال 1394 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه عقیدتی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی در سال 1394 از مرحله مصاحبه عقیدتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ..... (مشاهده تجربه)
نویسنده : …….. تاریخ ارسال : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ ساعت ارسال : ۲۰:۲۹ کد دیدگاه : 1200792
سلام دوستان
من وزارت دادگستری قبول شدم.
قبل از عید همه فرایندها از جمله استعلام پلیس + 10 و ازمایشات پزشکی و ... انجام شد برام.در سال جدید تحقیقات محلی رو انجام دادن.
امروز هم جلسه گزینش بود.بنظرخودم خوب بود.
اول چایی اوردن برام.بعدم راهنماییم کردن ب اتاق مصاحبه
یک شخص شخیص و نسبتا مسن و البته خوش اخلاق سوال میکردند.
مشخصاتم و تحصیلات رو اینارو پرسیدن. بعدم درمورد افراد خانواده که چیکار میکنن.
در مورد ارتباط با خدا و نمازهای و اجب و مستحب و کیفیتشون. در مورد مراسم و آداب مذهبی.
در مورد نماز جماعت و جمعه و راهپیمایی و انتخابات و مناظره ها .
در مورد حجاب
در خصوص ولایت فقیه و اینجور سوالات.
ضمنا یک نیم صفحه قرآن هم خوندم.
به نظرمن برای بچه هایی که از نظر اعتقادی خوب و قوی هستن سختی نداره
بقیشم با خداست
گفتند تقریبا یک هفته طول میکشه تا جواب بدن چی شده نتیجه.
موفق باشید
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۹۶ ساعت ارسال : ۱۱:۳۵ کد دیدگاه : 1189882
سلام
از احكام (نماز)، سوالات قراني، مناسبات مثلا حضرت علي در چه سالي به شهادت رسيد و يا قيام عاشورا در چه ماهي اتفاق افتاد و..، ولايت فقيه، مجلس خبرگان و ….
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۹۶ ساعت ارسال : ۱۲:۰۰ کد دیدگاه : 1189932
مصاحبه گزینش میراث فرهنگی نسبتا ساده بود.
یه سری سوالات ساده احکام که بیشتر هم روی احکام معمول نماز متمرکز بود؛ مثلا اینکه اگر رکوع فراموش کنید باید چه کار کنید، اگر وقت نماز تنگ باشه چه چیزهایی رو میشه نخوند. ذکر تشهد چیه و به کدوم اصول دین اشاره داره؟
کمی راجع به سایر احکام فردی؛ نظرتون راجع به حجاب چیه؟ خودتون حجاب رو چطور رعایت می کنید؟ روزه می گیرید و …؟
خیلی کم سوالات سیاسی در حد سوال در مورد ساختار قوای مختلف و رییس فعلی شون و وظایف کلی شون و مناسبت های سیاسی معروف.پ
کمی سوال در مورد اصول حاکم بر زندگی اجتماعی تون مثلا معیارهاتون برای انتخاب دوست و …
همین ها تقریبا …
خیلی مصاحبه سختی نبود سوالهای عجیب و غریب احکام و سیاسی نپرسیدند و برخوردشون هم خیلی خوب دوستانه و محترمانه بود.
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۵۳ کد دیدگاه : 1166890
این دوستمون گفتنی ها رو گفتند دیگه، من فقط اینها رو اضافه میکنم؛ تعریف بعضی مفاهیم دینی مثل معاد و تقلید رو پرسید؛ اسم مراجع تقلید زنده، سوال از این که نماز جماعت شرکت میکنید؟ در مراسم مذهبی (ماه محرم، شبهای قدر و ..) شرکت میکنید؟ آخرین بار کی رفتید؟ کجا رفتید؟ در انتخابات ها شرکت میکنید؟ نظرتون چیه؟ کلا سوالات رو از حرفای خود آدم درمیاورد (به قصد مچگیری!)، اگه جواب نماز جمعه رفتن مثبت بود، میپرسید کی رفتی؟ امام جمعه کی بوده؟ و .. روز مبارزه با استکبار جهانی چه روزیه و چه کاری توش انجام میدن؟ فرق رهبر ما به رهبرهای سایر کشورها؟ و ..؛ کلا چیز سختی نبود ولی به هرحال گزینش یه مقدار سلیقه ای هم هست و ممکنه مال شما متفاوت باشه..
نویسنده: میراث فرهنگی 2 (مشاهده تجربه)
نویسنده : میراث فرهنگی 2 تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ ساعت ارسال : ۱۲:۲۸ کد دیدگاه : 1166574
با سلام. من دیروز مصاحبه گزینش میراث فرهنگی رفتم. خیلی تاکید بر روی نماز بود. حتی اذکار قسمت های مختلف را میپرسیدن. راجع به فراموش کردن بعضی قسمت ها در نماز. راجع به دعایی که بیشتر میخونیدو مضمونش و … از من چون حدیث کسا رو گفتم آیه تطهیر رو هم پرسید. راجع به تاثیر فردی و اجتماعی نماز در زندگی. از لحاظ سیاسی تعریف ولایت فقیه را پرسیدند. نظرمون در مورد ولایت فقیه. تاثیر رهنمودهای رهبری در زندگی شما. راجع به شرکت در نماز جمعه. گفتن هرچند وقت یکبار شرکت می کنید. راجع به اینکه راهپیمایی کی رفتید و مسیر راهپیمایی کجا بود. تا کجا رفتی. حضور مردم را در راهپیمایی چگونه دیدی  … گفتن اخبار را دنبال می کنید یا نه. یا اینکه از یکی از دوستان سوال کرده بودند مهمترین خبر اخیر چی بود. که پاسخشون حمله آمریکا بود. بعد پرسیده بود از نظر شما دلیل حمله آمریکا چه چیزی هست. دیگه اینکه پرسیدن نهادی که بر مجلس نظارت می کنه کدام نهاد هست. حل اختلاف مجلس و شورای نگهبان با کیه؟ از این جور سوال ها…
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۱۱ کد دیدگاه : 1164562
در مورد نماز سوالات معمولی پرسیدند، اینکه فرق رکعت یک با دو چیه مثلا؟ یا اینکه بعضی ذکرهای نماز رو پرسید مثل ذکر رکوع، سجده، تشهد، رکعت، ذکر رکعت های سوم و چهارم و .. و اینکه اگه بعضی قسمت ها رو فراموش کنیم مثل قنوت، سجده یا رکوع حکمش چیه و چیکار باید کرد؟ سجده سهو چطوری انجام میشه؟ همچنین پرسید واجبات نماز کدوم ها هستند؟ فرق سجده و رکوع چیه؟ ذکر رکعت های 3 و 4 رو میشه تغییر داد و چیز دیگه ای بجاش خوند؟ منظور از قیام متصل به رکوع (که جزو ارکان نمازه) چیه؟ کدوم یک از نمازهای یومیه تاثیر بیشتری توی زندگی شما در طول روز داره؟ اذان صبح الان چه ساعتیه و شما کی نماز صبح رو میخونید؟ و .. کدوم دعا رو بیشتر میخونید و مفهومش؟ و ..

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی در سال 1394 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: دستیار هسته ای 2 (مشاهده تجربه)
کاربری : دستیار هسته ای۲ ارسال : ۹۵/۰۹/۱۰ ساعت ارسال : ۰۰:۰۱ کد دیدگاه : ۹۹۹۸۶۷
با سلام
منم از تجربیاتم بگم:)
اول رفتم زبان عمومی:
یک پیرمرد مهربانی هستن. فارسی سلام و علیک کردیم و بعد انگلیسی پرسید خودت رو معرفی کن. من شروع کردم به معرفی خودم دو سه جمله گفته بودم گفت کافیه!!! و پرسید چندتا خواهر برادر داری؟ هوا سرده؟ برادر بزرگترت چی کاره هست و خواهرت مثلا چی کاره هست؟ ( تو اینا گفت با جمله کامل جواب بده)بعد یه کتاب داد دستم که بخونم و همون روهم ترجمه کنم. کتابش مدیریتی بود. و از همون کتاب لغات outstanding، exception، exceed اینها رو پرسید و بعد گفت گرامر میپرسم. گفت دو جمله ” من دیروز او را دیدم ” و ” من امشب این کتاب را خواهم خواند” را به انگلیسی بگو. در اخر هم یه برگه داد گفت یه متن هرچی دوست داری بنویس گفت میخوام به متنت نمره بدم. منم درباره خانوادم نوشتم از قبل حفظ کرده بودم:))
کامپیوتر:
ورد، پاورپوینت و اکسل پرسید.
توی ورد مباحث مربوط به فهرست اتوماتیک، حاشیه زدن و هدر و فوتر را پرسید. مخصوصا این فهرست اتوماتیک رو از همه میپرسید.
توی اکسل حتما فریز کردن و اضافه کردن یک سطر یا ستون را بین سطرها و ستونها بلد باشید.
توی پاورپوینت هم حتما پرینت( مثلا ۴ تا اسلاید توی یه صفحه) رو بلد باشید و افکت گذاشتن روی یک کلمه داخل اسلاید.
در اخر هم یک سری سوالات شفاهی پرسید: big data چیه؟ داده کاوی چیه؟ MIS چیه و سطوحش چی هستند؟ دولت الکترونیک یعنی چه و رابطه اش با سلامت اداری.
روانشاس هم دوتا بود. دکتر شکر کن و دکتر درویشی.
دکتر درویشی تیپ سوالاتاش این بود که مثلا تو بانک چندتا سیستم میبینی و سیتم های باز و بسته و دسته بندی اشیای روی میز و … که قبلا تو سایت بچه ها نوشته بودند.
اما دکتر شکرکن که ایشون با من مصاحبه کردند. کلا سه تا سوال میپرسید اما یک ساعت و بیست دقیقه مغز ادمو میخورد:))) سوالاتاش:۱- خلاقیت هایی که انجام دادی؟ ۲- پدیده های نوظهور نام ببرو واکنشت در مقابلشون۳-کار تیمی تا حالا داشتی؟
اقا این دکتره سر پایان نامه م گیر داده بود میگفت بگو چیاست نواوریت؟ منم میگفتم، خب متوجه نمیشد( طبیعیه دیگه مثلا روانشاس چی از شیمی سردر می اره) بعد سرپایان نامه م فکر کنم حدود ۲۰ دقیقه ای حرف زدیم:)))
پدیده های نوظهور مثلا گوشی های هوشمند و …
تخصصی و زبان تخصصی و نرم افزار تخصصی هم که ما نداشتیم! کلا سرکاریم:)))
نویسنده: امورعمرانی (مشاهده تجربه)
کاربری : امورعمرانی ارسال : ۹۵/۰۹/۰۳ ساعت ارسال : ۲۲:۴۸ کد دیدگاه : ۹۹۴۳۱۷
با سلام
تجربیات مصاحبه مهندسی
در اتاقهای مختلف افراد مختلفی در مورد قسمتهای مختلف مصاحبه می کردند
اتاق مصاحبه عمومی که انسانی بسیار شریف بود و استرس وارد نمی کرد و به ترتیب معرفی سریع رزومه خود به انگلیسی، خواندن از کتاب و ترجمه، گرامر و نوشتن انگلیسی رو پرسیدند
اتاق مصاحبه تخصصی(دانش شغلی): در مورد ساختار اداری کشور در حوزه عمرانی و روند مشاوره دادن به بالادست و یکسری سوالات فنی که برای هر کس فرق داشت
اتاق مصاحبه عمومی (روانشناختی): سه روانشناس بودند که بستگی به تقسیم بندی مسئول مربوطه شما با یکی از اینها مصاحبه خواهید شد. اینجا دیگه صحبت دوستانه دو طرفه است و دیدی که طرف از شخصیت ما و فکر ما پیدا میکنه. یکیشون پیرمرد بود و از دانشگاه برکلی مدرک روانشناسی مدیریت دولتی داشت که ظاهرا خیلی سوال پیچ می کرد
اتاق مصاحبه کامپیوتر عمومی: که لب تاب بازه و ورد و اکسل و پاورپویینت و یکسری سوالای فناوری اطلاعات میپرسه و بستگی داره به اینکه از کی چی بپرسه
اتاق مصاحبه زبان تخصصی و نرم افزار تخصصی : هر دوی این ها را یک نفر مهندس خبره می پرسه و به نظرم از همه سخت تر بود (از مسائل فنی و استانداردها و … میپرسه (به فارسی) و بعد میه نرم افزار چی بلدی بیا پشت لب تاب کار کن و بعد زبان تخصصی (خواندن و ترجمه متن و ترجمه لغت فارسی به انگلیسی و برعکس و ۵ عدد تست زبان تخصصی)
فضا فضای خوبیه و خوب برخوردی دارن
نتایج هم ظاهرا ۲ تا ۳ ماه دیگه از سنجش میگن
ناهار هم نمیدن ولی میتونید بخرید از همونجا، چایی و بیسکویت و شیرینی به اندازه کافی هست بهتون میدن
اط صبح ساعت ۸ شروع میشه و تا ۳ یا ۴ بعد از ظهر طول میکشه، فقط پرینت رزومه که در سایت بارگزاری شده داشته باشید و اونایی که مدرک زبان معتبر دارن کپیش رو ببرن
فقط نمیدونم این اولویت دوم و سومی که در کد رشته محل زدیم موقع ثبت نام آیا اصلا توجهی بهش میشه یا نه و اگه اولویت اول نشد، اولویت دوم بررسی میشه یا نه، آخه در نتیجه آزمون فقط نام کد رشته محل انتخابی اول رو نوشته و هیچ نامی از اولویتهای بعدی نداره (کسی خبر نداره؟-ما تجربمون رو گفتیم و اگه کسی خبر موثق داره خبر بده)
ممنون
نویسنده: بهار (مشاهده تجربه)
کاربری : بهار ارسال : ۹۵/۰۸/۲۸ ساعت ارسال : ۱۱:۴۷ کد دیدگاه : ۹۸۸۸۱۵
سلام دوستان
قبل از هر چیزی از دوستانی که رفتن مصاحبه و تجربیاتشونو در اختیارمون گذاشتن بی نهایت سپاسگذارم…
من هم مصاحبم این اواخر بود، مصاحبه روانشناسی دقیقا شبیه چیزایی بود که هلیا خانم گفتن، فرق تیم و گروه و ویژگی هاشون، تجربه کارهای تیمیتون، روش حل مسائل پیچیده که باهاش روبرو میشین ، سیستم های باز و بسته، خلاقیت و نواوری هایی که داشتین! هر چقدر برا اینا مورد بیشتر بگین امتیازتون بیشتره، همونجا خود اقای دکتر یادداشت میکنه و بعدا اشخاص دیگه تصحیح میکنن، واقعا هلیا خانم ممنون که اینا رو گفتین و من قبلش تو سایتای مدیریتی اینا رو سرچ زدم و خیلی خوب بود. مصاحبه روانشناسیم دقیقا یه ساعت طول کشید. و خیلی برخورد آقای دکتر خوب بود و واقعا هیچ استرسی نداشتم.
بعدش زبان عمومی بود یه کتاب با موضوع مدیریت بود گفتن بازش کنید و اول از روش بخونین، سطح کتاب متوسط بود، گفتن ترجمش کنید به فارسی بعدشم چند تا لغت پرسیدن از متنش مثلا ocationally , centered و… که راحت بودن همشون بعدشم گرامر پرسیدن مثلا have u ever been to isfahan و باید جکاب منفی میدادی حال کامل گدشته ساده و… اینم راحت بود ولی خب من خیلی لحجشونو متوجه نمیشدم و وقتی لغت میپرسید ازش میخواستم تو متن نشونم بده اصلا نمیفهمیدم چی میگن … ولی خود موضوع راحت بود.
زبان تخصصی از من خواستن پایان ناممو به انگلیسی بگم و توضیح بدم راجع بهش، بعدم یه متن دادن به فارسی ترجمه کردم یه متنم دادن به انگلیسی ترجمه کردم و خوب بود این قسمتم.
نرم افزار عمومی هم افیس پرسیدن یه جدول دادن گفتن مثل این رو بنویس و نمودار بکش، یه متن دادن تبدیل به پاور کردم، تخصصی رشتمونم که خیلی راحت بود
متاسفانه مصاحبه تخصصی رشته ما خیلی بد بود، سازمان ما فرد خوبی رو برای مصاحبه انتخاب نکرده بودن، چون اون فرد مسئول ثبت اسناد رو داشت و خودش هم تازه داشت مقطع دکتری میخوند دانش کافی برای محک زدن ما ها رو نداشت، و فقط ازما تاریخ و اسم میپرسید و انتظار داشت ما یه فرهنگ لغت سیار باشیم. در صورتی که رشته ما خیلی فراتر از لغت و تاریخ محضه، و خیلی از ماها شکه شده بودیم و رفتار تحقیر امیز و…
همه مصاحبه ها خوب بود بجز همین تخصصی که توسط سازمان مربوط خودمون بود . خیلی ناراحتم امیدوارم تقسیم بندی امتیازات جوری نباشه که این شخص باعث بشه یه نفر کلا حذف یا قبول بشه.
نویسنده: دکتر بیکار2 (مشاهده تجربه)
کاربری : دکتر بیکار ۲ ارسال : ۹۵/۰۸/۲۵ ساعت ارسال : ۱۱:۰۸ کد دیدگاه : ۹۸۵۷۷۲
من برق و انرژی رفتم مصاحبه. همونطور که بقیه دوستان هم گفتن نرم افزار عمومی و تخصصی، زبان عمومی و تخصصی، روان شناسی و مصاحبه تخصصی بود.
توی نرم افزار عمومی از وورد و اکسل و پاور پوینت به صورت عملی پرسید. یه سری اصطلاحات فناوری اطلاعات هم پرسید مثل دیتا ماینینگ و دولت الکترونیک و …
نرم افزار تخصصی هم اون نرم افزارهایی که خودشون می خواستنو اگه بلد بودی عملی ازت می پرسید. واسه ما از وزارت و توانیر اومده بودن و نرم افزار های برق قدرت-سیستم می پرسیدن. یکی از دوستان که کنترلی بود اصلا عملی ازش نپرسیدن چون نرم افزارهای قدرتو بلد نبود.
زبان عمومی و تخصصی باید بتونید خودتونو معرفی کنید و متن عمومی و تخصصی ترجمه کنید. با یه سطح نرمال از زبان می تونید از پسش بر بیاید ولی از قبل صحبت کردنو تمرین کنید.
روان شناسی می خواد ببینه چقدر تفکر باز و سیستمی دارید.
مصاحبه تخصصی هم یه چند تا سوال تخصصی به علاوه سوالات مدیریتی می پرسن. اینکه مثلا به عنوان مشاور چیکار می کنی و چرا میخوای مشاور بشی. متاسفانه در مصاحبه تخصصی اصلا به مقاله و دانشگاه و معدل و … اهمیتی ندادن. من هر سه مقطعو شریف بودم ولی اصلا هیچ اهمیتی نداشت واسشون.
سیستم مصاحبه تخصصی به شدت بی عدالتیه. من موندم آخر وقت همشون رفته بودن. از صبحیا ۵ نفر مصاحبه کردن و از من ۲ نفر که فقط یکیشون مشترک بود. فرداش هم که من پرسیدم اون یه نفر مشترک اصلا نیومد. اون ۵ تا بینشون هیئت علمی دانشگاه هم بود ولی دو نفر من از وزارت بودن و اصلا تحصیلات براشون مهم نبود. کلی هم تحقرم کردن که چطور تو دکترای برق شریف میخونی ولی نمیدونی تلفات برق ایران چند درصده!!! و وقتی دیدن اطلاعات عددیم از صنعت برق کافی نیست شروع کردن به عدد و رقم پرسیدن. فک کنم چون دیدن من شریف خوندم خواستن بگن هیچی بلد نیستی! خلاصه که کاملاً سلیقه ای نمره دادن.
اینجور که من فهمیدم نمرات مصاحبه همه نزدیک به همه و درنتیجه نمرات آزمون خیلی تاثیرگذار خواهد بود.
کپی مدرک زبان و پرینت رزومه ای که براشون فرستادیدو با خودتون ببرید.
سعی کنید اول روان شناسی نرید چون خیلی از انرژیتونو میگیره. مخصوصا یکیشون که یک ساعت و نیم مغز منو منهدم کرد. البته خودشون میگن کجا برید ولی شما باید زرنگ باشید و اصرار کنید.
یه فرم روان شناسی هم که ۲۰۰ تا سوال داره باید پر کنید.
موفق باشید
نویسنده: مسعود (مشاهده تجربه)
کاربری : مسعود ارسال : ۹۵/۰۸/۱۸ ساعت ارسال : ۰۸:۰۴ کد دیدگاه : ۹۷۷۶۲۹
من دیروز مصاحبه داشتم
اول اینو بگم که جو اونجا خیلی خوبه هم از طرف کارکنان و هم از طرف دعوت شدگان به مصاحبه دیگه کمتر پیش میاد یه جمع ۱۰ ۱۵ نفره از رشته خودتون با مدرک ارشد و دکتری با بهترین رتبه ها یه جا جمع بشن
دوم مدارک لازم نیست با خودتون ببرین تطبیق مدارک تو مراحل بعد هست فقط یه نسخه از رزومه همراهتون باشه
سوم غیر از مصاحبه زبان هیچ جا نگین نمیدونم نطری ندارم و .. اونا علاوه بر اطلاعاتی که الان دارین دوست دارن بدونم راجع به یه موضوع جدید چی فکر میکنین چطور تحلیل می کنین
نویسنده: مریم (مشاهده تجربه)
کاربری : مریم ارسال : ۹۵/۰۸/۱۷ ساعت ارسال : ۰۰:۰۲ کد دیدگاه : ۹۷۶۷۹۰
سلام دوستان من امروز مصاحبه داشتم(فک کنم چندتا مریم امروز مصاحبه داشتن و نظراشونو نوشتن)
از لحاظ محیطی و آرامش و برخوردشون که همه چی خوب بود
اول که رفتیم عکس گرفتیم و بعدش منتظر مصاحبه کننده ها نشستیم تا بیان
من که رفتن نرم افزار عمومی و چندتا سوال ورد و پاورپوینت و اکسل که خیلی آسون بودن (و یه چیزایی تخصصی پرسید که من بلد نبودم!!! از یه درس کارشناسی میپرسید که من پاس نکرده بودم و اصلا جزو منابع امتحان نبود… خلاصه که برای ما خوندن کتابای درسی هیچ ارزشی تو مصاحبه نداشت) بعدشم فرم روانشناسی پر کردم
رفتم واسه نرم افزار تخصصی (کارمند وزارتخونه بود) که فقط تئوری میپرسید اینجوری نبود که باز کنه بگه انجام بده (باز هم ممکنه برای بقیه نرم افزار دو بیارن و تخصصی تر بپرسن قابل تعمیم به همه نیست ولی برای ما اینجوری بود) و اگه میگفتی بلدی یه سوالایی ازش میپرسید که معلوم بشه واقعا بلدی یا نه… بعدم که باز یه سوالایی که من واقعا نمیفهمیدم منظور اون خانومه چی بود و هرچی میگفتم میگفت نه یه چیز دیگه باید یگی (خلاصه که باز من راضی نبودم از خودم) بیشتر سوالاش برای کسایی که سابقه کاری داشتن و بیشتر توی محیط نرم افزاری کار کرده بودن ملموس تر بود اما منی که هیچ سابقه ای نداشتم و فقط تئوری کار کرده بودم نمیتونستم دقیق جواب بدم… بقیه کسایی که اومده بودن که خوب بودن و میگفتن راحت جواب دادن
بعدم رفتم مصاحبه زبان عمومی که راحت بود و آقای بسیار مهربونی بودن و راحت باهاشون ارتباط برقرار میکردی… کلماتم در حد کلمه ای مثل understanding میپرسید
واما زبان تخصصی که چشمتون روز بد نبینه (اینو بگم که برای ما این فرد از وزارتخونه اومده بود و دلیلی نمیشه که برای بقیه خوشه ها هم اینجوری باشهو همون فرد باشه) والا فک کنم من کر بودم و هیچی نمیشنیدم… مثلا اون اول به گفته بود خودتو معرفی کن من که نشنیدم داشتم نگاش میکردم دیدم دیگه داره بد نگام میکنه گفتم چیزی گفتین دیگه بلندتر گفت و من خودمو معرفی کردم و بعد میگفت یه فرآیند تولیدی رو به انگلیسی بگو (مثلا تولید کاغذ والا من فارسیشم بلد نیستم بگم!!) حالا کلمات تخصصی که میپرسید دوباره با همون صدای آروم تازه دستشم جلو دهنش من صدبار میپرسیدم چی….. هی میگفتم نمیشنوم چی میگین ولی هیچ تاثیری نداشت و من به زور چندتاشو شنیدم و گقتم (یه تست شنوایی واجب شد برم!!!!!!!!)
دیگه ظهر شد و گفت میتونید غذا بخورید.. اونجا از صب بیسکوئیت و کیک و چای و آب و اینا میذارن و من چون صبحونه نخورده بودم بس که ناخونک زدم دیگه سیر بودم و نرفتم ناهار بخورم
بعدم نوبت به مصاحبه دانش شغلی رسید و دو نفر از وزارتخونه اومدن بودن و یکی در میون سوال میپرسیدن و بیشتر که چی درباره وزارتخونه میدونین چه بخشایی داره کارش چیه چرا دلت میخاد بیای وزارت و از این قبیل سوالات
و در آخرم تست روانشناسی بود که طولانی ترین بخش بود و یک ساعت طول کشید ولی برای من جالب بود و کلی با اون استاد بحث کردیم و زیا هم هرچی میگفتم به چالش میکشید و در آخر روانشناس کلی ازم تعریف کرد ???? ???? (تنها نکته مثبتی که داشتم)… برعکس روزای قبل که میگفتن یه جوونه و یه مسن امروز هر دو مسن بودن و هردو هم بچه ها رو به چالش میکشیدن و همونجا ثبل روانشناسی خودم از یکی بچه ها پرسیدم چیا ازت پرسید و چندتا نکته گفت ولی من پیش اون روانشناس نرفتم و پیش اون یکی رفتم ولی دقیقا همون سوالاتو پرسید ازم… انگار دیگه هماهنگ شده میپرسیدن…… ولی در کل نگران نباشید چالششم بیشتر برای اینه که ببینین درک و فهم شما از محیط چجوریه و رفتاراتونو بسنجه مثلا وقتی میگفت خودتو معرفی کن بیشتر به حالتای قیافم، حرکات دستم، اعتماد بنفسم و این چیزا دقت میکرد)
در کل نظرم نه مثبت نه منفی نسبت به نتیجه که چی میشه… چون اینجوری که دیدم اکثر کسایی که اومدن اولویت اولشون وزارت صنعت بود انگار بقیه متقاضیش کم بود.. نمیدونم اینجوریه پس اگه تو اولویت اول اینقد متقاضیه بقیه رو میقرستن برای اولویت های بعدی یا نه اونا کلا نیرو نمیگیرن!!!!! و ما هممون برای همه اولویت اول رقابت میکنیم
گفتن ۳ ماه دیگه نتیجه ها میاد
درباره رزومه هم ما یدونه اول کار دادیم به اون خانومی که هماهنگ میکرد کجاها بریم مصاحبه کنیم وقتی میرفتم پیش مصاحبه کننده ها همشون رزوممون جلوشون بود.
خلاصه دیگه اینا یادمه باز سوالی بود بفرمائید….
نویسنده: الهام (مشاهده تجربه)
کاربری : الهام ارسال : ۹۵/۰۸/۱۲ ساعت ارسال : ۲۰:۰۷ کد دیدگاه : ۹۷۳۹۲۸
سلام به همه دوستان و آرزوی موفقیت برای همه
وظیفه خودم دونستم از دوستای که اطلاعات خودشونو در مورد روند مصاحبه در اختیار ما گذاشتن تشکر کنم
دقیقا همون طور بود که دوستان فرمودن
مصاحبه تخصصی یکم از نظر من سخت بود
از من راجب سلسله مراتب اداری که مربوط به کار ما میشه سوال کردن و اینکه اگه تو شرایط خاص بخوای تصمیم مهمی بگیری چیکار میکنی و چند سوال تخصصی رشته خودم و حتی ازم خواستن یه مقاله انگلیسی رو براشون بخونم و ترجمه کنم
بخش های دیگه :کامپیوتر و زبان و تست روانشناسی خوب بود ولی کسی که مصاحبه روانشناسی میکرد یکم جوابهامو به چالش میکشید که یکم خسته کننده بود ولی ازش نظرشو پرسیدم راجب نتیجه مصاحبمون بهم گفت و خدارو شکر راضی بود ، نگفت بعدا مشخص میشه و… جوابمو داد
برای همه ارزوی موفقیت میکنم استرس نداشته باشید سخت نیست
نویسنده: علوم اجتماعی (مشاهده تجربه)
کاربری : علوم اجتماعی ۸۷ ارسال : ۹۵/۰۸/۱۲ ساعت ارسال : ۱۳:۵۸ کد دیدگاه : ۹۷۳۷۰۱
سلام بچه ها من علوم اجتماعی هستم دهم مصاحبه داشتم برای دستیار علوم اجتماعی استانداری فارس امروز تازه رسیدم خونه و میخوام تجربه ام رو بگم:
اول اینکه همونطور که بقیه دوستان گفتن جو خیلی خوب بود خیلی برخوردشون خوب بود به حدی که من وقتی جواب سوالی رو بلد نبودم یا اشتباه میگفتم یادم میرفت ناراحت این باشم که الان امتیاز ازم کم شده بیشتر مثل کلاس درس بود.
وقتی رفتیم اول از همه هممون رو بردن توی اتاق چن تا عکس ازمون گرفتن. بعد رفتیم توی اتاقا. دوتا روانشناس بود. روانشناس من خیلی خوب بود از خودم اینکه چه میکنم از خواهر و برادرام از اینکه تو کارایی که گروهی انجام دادم نقش خودم چقدر بوده. یا کارایی که انجام دادم خودم به تنهایی انجام دادم یا کسی پیشنهاد بهم داده انجام بدم. ازم پرسید نقاط ضعف و قوتم چیه و پرسید اگه بهت یه اجر بدن چی کارا باهاش میکنی خلاصه سخت نبود اما مثل اینکه اون یکی روانشناسه خیلی سوالای سخت می پرسیده مثلا پرسیده نقاط ضعف و قوت و نکات جالب (بی ارتی ) چیه چیزی هم که جواب می دادی قبول نمیکرده میگفته مثلا این که نکته جالبش نیست نقطه قوتش هست.
برای زبان خب من خیلی زبانم خوب نیست یعنی کلاس زبان نرفتم اما بنظرم خوب بود خودم رو به انگلیسی معرفی کردم درباره پایان نامه ام گفتم بعد خودش بین حرفام چن تا سوال می پرسید کار میکنی یا بیکاری چن تا خواهر برادر داری در مورد پایان نامه ام چن تا سوال کرد در مورد اینکه چرا دکتری ندادمو اینا منم دست و پاشکسته جواب میدادم بعد چن تا کلمه تخصصی به انگلیسی گفت به فارسی گفتم و چن تا فارسی گفت به انگلیسی ترجمه کردم البته همه اش رو نمی تونستم جواب بدم اما کلمات سخت نبود اخر ریتز و کوزر که کلمات رو به انگلیسی نوشته بخونید خوبه. اخرش یه متن به فارسی داد به انگلیسی ترجمه کنید که من فقط تونستم معنی بعضی کلماتش رو بنویسم البته خودشم کمکم می کردیه متن به انگلیسی هم داد به فارسی ترجمه کردم
کامپیوتر هم از ورد اکسل و پاورپوینت و اس پی اس اس پرسید. سخت نبود حین پرسیدن آموزش هم می داد من که چن تا نکته یاد گرفتم مثلا اینکه وقتی می خوام اسم یه فایل رو تغییر بدم پسوندش رو پاک نکنم چون ممکنه غیر قابل خوندن بشه. اس پی اس اس در مورد اینکه با اس پی اس اس چه می کنیم پرسید ازمیسینگ پرسید که چی هست و چه عددی جاش میگذاریم و چرا ؟ چه جور نرمالیتی می گیریم همین
تخصصی هم درمورد ویژگی های استانتون یا استانی که انتخاب کردید بدونید چه آسیب های اجتماعی داره چه ویژگی های اجتماعی داره درمورد اسناد بالا دستی که چی هست انکه سلسله مراتب از هیئت دولت تا پایین رو بدانید . اینکه پایگاه داده های اجتماعی چی هست پرسیدن امارهای مختلف رو چه سازمانی منتشر میکنه مثلا ایدز رو وزارت بهداشت آمارش رو میده پرسیدن احوال چهارگانه چیه مربوط به چه ساز مانی هست
بافت فرسوده چیه
درمورد مناطق حاشیه نشینی پرسیدن
جرایم بدون قربانی چیه
مجازات های جایگزین چیه
مسئله نظری چیه
جامعه از نظر ساخت گرایی چه جوریه
کیفیت زندگی چه ابعادی داره
درمورد اینکه تصویرم از شغلم چیه
اگه تو سازمانی که رفتم با این شغلی که تازه تعریف شده کنار بیان چه میکنی
من که تخصصی ها رو خیلی خوب نتونستم جواب بدم همش میگفتم نمیدونم چیزی درموردش نشنیدم اخرشم گفتن چه جور بود مصاحبه فکر میکردی اینجور باشه یا فکر میکردی جور دیگه ای باشه
نویسنده: ندا (مشاهده تجربه)
کاربری : ندا ارسال : ۹۵/۰۸/۱۰ ساعت ارسال : ۱۹:۵۹ کد دیدگاه : ۹۷۲۲۶۸
سلام. منم امروز مصاحبه داشتم.خیلی تخضی بود ولی خیلی هم جای نگرانی نیست. چون ممکنه یه نفر تو زبان نمرش کم بشه ولی نمره تخصصیش زیاد بشه. سابقه کار هم نگرانش نباشید چون خیلی ها چنین موقعیتی دارند.برخوردشون خیلی خوب بود.
شاید قبول نشم ولی واقعا خوشم اومد از روند مصاحبه. علمی و تخصصی بود.
کسی میدونه علوم اجتماعی واسه اصفهان چند نفر متقاضی بودند؟
نویسنده: سارا (مشاهده تجربه)
کاربری : سارا ارسال : ۹۵/۰۸/۰۹ ساعت ارسال : ۱۴:۳۹ کد دیدگاه : ۹۷۰۹۹۹
سلام دوستان
منم دیر رسیدم. زبان قبلا ۲تا استاد داشت، الان یه نفر میپرسه. حداقل ۲۰تالغت تخصصی علوم اجتماعی پرسید، یه متن تخصصی علوم اجتماعی ترجمه فارسی و برعکس کردم. حتی متن حفظ کنید، وسطش کم میارید مگر اینکه مسلط باشید. کامپیوتر خیلی خوب بود، راحت راحت، چندتا سوال معمولی پرسید. روانشناسی، این دکتر مسن، فقط میخاست به چالش بکشه. تو دانش عمومی شغلی تقسیمات کشوری، برنامه توسعه، چشم انداز کشور، حاشیه نشینی، بافت فرسوده، گروه رصد اجتماعی رو پرسید. اما تخصصی، افتضاح بود، طرف دکتری علوم اجتماعی، تک تک سوالها نظریه و مکاتب بود، رویکرد، و… من که کلا حرفی واسه گفتن نداشتم. حس میکردم با هر سوالی که میخاد بپرسه، تحقیر پشتشه. خلاصه نظریه رو باید خورده باشی، مخصوصا اگه تو حوزه کاری خودش بود. این آخری ناامیدم کرد.
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نقل قول : ناشناس در : ۹۵/۰۸/۰۸ ۲۳:۳۷:۲۴
سلام دوستان عزیز. من امروز ۸ آبان مصاحبه داشتم. امروز و دو روز آینده برای علوم اجتماعی هاست. صبح تو ترافیک موندم و ۴۵ دقیقه دیر رسیدم. بلافاصله بعد از ورود، ما رو به اتاقی می فرستادن و اتیکتی روی لباسمون وصل می کردن و ازمون عکس میگرفتن. بعد از عکاسی من رو بلافاصله برای نرم افزارهای عمومی و تخصصیی فرستادن. که برای ما وورد و اکسل و spss و اینها بود در حد سوالهای ساده و نه خیلی تخصصی. بعد برگه ای دادن که توش ۱۰۰ سوال دوگزینه ای روانشناسی بود که باید تو پاسخنامه جواب میدادیم. مشغول جواب دادن بودم که اسم من رو برای مصاحبه دانش تخصصی صدا کردن. برای دانش تخصصی دو اتاق بود و مصاحبه وزارت رفاهیا و وزارت کشوریها (استانداریها) از هم جدا بود. برای وزارت کشوریها سوالات تا حدی تخصصی پرسیدن و از ساختار وزارت کشور و استانداریها و تقسیمات کشوری و مسائل اجتماعی استان مورد تقاضا پرسیدن. برای من مصاحبه تا حدی طولانی شد. راستی از کار قبلیم و پایان نامه و مقاله و … هم پرسیدن. بیرون رفتم و بلافاصله برای زبان عمومی و تخصصی رفتم که خانمی مصاحبه میکرد. به انگلیسی خودم رو معرفی کردم. چند تا کلمه فارسی و انگلیسی پرسید و ترجمه خواست و بعد متنهای آماده فارسی و انگلیسی در حد سه چهار خط رو باید ترجمه میکردیم و زیرش مینوشتیم. بعد کپی مدرک زبان رو ازم گرفت و مصاحبه تموم شد. بیرون اومدم سوالای روانشناسیمو کامل کردم و تو پاسخنامه جواب دادم و باز به سرعت وارد مصاحبه روانشناسی شدم که یه آقای پیری بود. راستش من زیاد سر در نمیاوردم ایشون چی می خواهند بپرسن. از فنون منطق و شیوه حل مساله پرسیدن و به نظر من یه کم زیادی حرفو میپیچوندن. در مورد سابقه کار تیمی پرسیدن و … به هر حال کار من تا ساعت یک ظهر تموم شد ولی بچه هایی بودن که کارشون تموم نشد و به بعد از ظهر کشیده شد.
تا جایی که من دیدم و پرسیدم اکثر بجه ها برای وزارت رفاه و تعاون بودن و استانداریها تقاضای خیلی کمتری داشتن و فکر میکنم بخاطر همین بود که کار من زود تموم شد چون مصاحبه وزارت کشور جدا بود.
منم راستش حس کردم مدارک به قول سایر دوستان اصلا مهم نیست. از من جز رزومه و کپی مدرک زبان چیزی نگرفتن.
امیدوارم همه شما عزیزان موفق و مؤید باشید
نویسنده: ع.ح (مشاهده تجربه)
نقل قول : ع.ح در : ۹۵/۰۸/۰۹ ۰۱:۰۱:۴۷
با عرض سلام. علاوه بر گفته های همسرم:
۱. برای مصاحبه روانشناسی ۱۶ تیپ شخصیتی یونگ را مطالعه کنید.
۲. برای زبان ده جمله کوتاه برای معرفی خود / مرور کتاب زبان تخصصی نوربخش/ چکیده انگلیسی پایان نامه تان مسلط باشید.
۳. ابتداییات ورد/ ایکسل / س پ س س را بلد باشید.
۴. اسناد بالادستی مرتبط را مطالعه فرمایید.
۵. استرس نداشته باشید.
نویسنده: سعید (مشاهده تجربه)
نقل قول : سعید م در : ۹۵/۰۸/۰۷ ۲۲:۴۳:۵۴
من گروه برق بودم و مصاحبه وزارت ارتباطات.‌ برای زبان عمومی خواستن که خودم را به انگلیسی معرفی کنم و سابقه تحصیلی ام رابگم. یه قسمت از یه کتاب را باز کردن و ازم خواستن بلند بخونم و ترجمه کنم. چند تا لغت انگلیسی پرسیدن و معنی اش را خواستن. یه برگه دادن که در مورد خودم و خانوادم چند خط بنویسم.
تو قسمت زبان تخصصی هم باز خواستن خودما معرفی کنم. حدود ۱۰ تا کلمه فارسی گفتن و معنی اش را خواستن. یه قسمت از یه کتاب تخصصی دادن که به فارسی ترجمه کنم. یه کتاب تخصصی فارسی دادن که چند خطشا ترجمه کنم. بعد هم چند تا کلمه لاتین به خصوص مخفف های تخصصی رشتمونا گفتن و خواستن که بگیم چی میشه و معنیشا بگیم. در کل مصاحبه سختی نبود و برخوردشون با احترام و محبت بود.
نویسنده: علوم اجتماعی (مشاهده تجربه)
کاربری : علوم اجتماعی ارسال : ۹۵/۰۸/۰۵ ساعت ارسال : ۲۲:۱۰ کد دیدگاه : ۹۶۷۸۳۱
اطلاعات حاشیه ای :
_ نمیخواد خوراکی و آب ببرید اونجا هست (چای بیسکوئیت و کیک)
_ناهار رو خودتون میخرید از سلف سازمان
_خیلی حجاب و پوشش آنچنانی و این جور چیزا مطرح و مهم نیست
_اگر تونستید دو تا کپی از رزومتون ببرید یکی از مصاحبه کننده ها از من رزوممو گرفت
_ خانمی که اونجا بودند گفتند احتمالا دوباره تو همون سایت قبلی یه سری مدرک هایی رو بخوان واسه بارگزاری مثل مدرک زبان و کامپیوتر و مقاله و امثالهم (متعاقبا اعلام میکنند)
_حواستون باشه همه ی مراحل (اتاق ها) رو حتما رفته باشید ، چیزی جا نمونه
اگر باز چیزی یادم اومد میگم
نویسنده: علوم اجتماعی (مشاهده تجربه)
کاربری : علوم اجتماعی ارسال : ۹۵/۰۸/۰۵ ساعت ارسال : ۱۸:۱۴ کد دیدگاه : ۹۶۷۶۲۷
سلام دوستان ، من امروز مصاحبه دادم و بنا به قولی که دادم اینجا مینویسم : چند مرحله مصاحبه بود شامل دانش تخصصی ، روانشناسی، کامپیوتر، زبان
در دانش تخصصی چند سوال در مورد پایان نامه ام و اینکه چه کارایی کردم پرسیدن، اگر مسئولیت بگیری چه کارایی میکنی، وظیفه ی کارمند تو یه مجموعه چیه و…
توی زبان عمومی سوالات بسیار ساده بود و توی تخصصی هم لغات خیلی رایج رشته بود نه چیزای عجیب غریب ، یه متن رو میخونی ترجمه میکنی و یه متن هم از خودت مینویسی
توی روانشناسی دو آزمون تستی پر کردیم و توی مصاحبه اش دو تا آقا بودن که بستگی داشت شانست به کدوم یکی بیفته ، اون آقایی که من مصاحبه داشتم باهاشون بیشتر سوالاتشون جنبه ی نظرخواهی داشت و نه اینکه دنبال جواب درست یا غلط باشن
کامپیوتر بسیار آسون بود و مصاحبه کننده یه آقای بسیار محترم و سوالات بسیار ساده برای اکسل و ورد
در کل جو خیلی خوب بود و ما متقاضی های علوم اجتماعی با هم دوست شدیم
مصاحبه گرها همگی اساتید دانشگاه بودند و دکترا داشتند
اصلا نگران نباشید وقتی میرید اونجا میفهمید اونهمه استرس الکی بوده
نویسنده: هلیا (مشاهده تجربه)
نقل قول : هلیا در : ۹۵/۰۸/۰۴ ۱۹:۰۴:۵۸
تو روانشناسی پرسید فرق تیم با گروه چیه
سینرژی یعنی چه
تو بانک چند تا سیستم میبینی
سر چهار راه چند تا سیستم مبینی
مشکلات جامعه رو بگو
اشیا رو میز و به دو دسته تقسیم کن و بگو
یه دست صدا نداره یعنی چه
وقتی رییست یه روز باهات خوب برخورد نکرد چه فکری میکنی
کاراتو تنها انجام میدی یا گروهی
زندگی نامه و کاراتو بگو
مرتب بهم نگاه میکرد که ببینه چشمام چه حالتی میشه کدوم وری نگاه میکنم دست و پام چطوری حرکت میدم
هدف از پزسیدن سوالا جواب خود سوال نیست حالتای چهره شماست
نویسنده: هلیا (مشاهده تجربه)
کاربری : هلیا ارسال : ۹۵/۰۸/۰۴ ساعت ارسال : ۱۵:۵۶ کد دیدگاه : ۹۶۶۴۵۶
سلام دوستانمصاحبه امور ارتباطات تموم شد
مصاحبه شامل زبان تخصصی زبان عمومی icdl نرم افزار تخصصی راونشناسی پرسشنامه روانشانسی و دانش تخصصی بود
برای تشکیل پرونده هیچ کی نیومد و هیچ مدرکی از ما نخواستن که اصل و کپیشو تطبیق بدن
دانش تخصصی ۶۰ امتیاز داشت
زبان عمومی ۲۰ امتیاز
زبان تخصصی ۲۰ امتیاز
نرم افزار تخصصی ۲۰ امتیاز
ورو و اکسل و … ۲۰ امتیاز
مصاحبه روانشناسی رو نگفتن چند امتیاز ولی مثل اینکه ۳ تا ۴ برابر بقیه امتیاز داشت
تو زبان هم گفتن رزومتونو به انگلیسی بگید و ترجمه کنید و بنویسید و گرامر و لغت پرسیدن تو زبان تخصصی اصطلاحات خیلی تخصصی مثل معاون وزیر تفاهم نامه تعلیق کارفرما مدیریت تغییر و … رو پرسیدند
زبان عمومی و icdl خیلی راحت بود
نرم افزار تخصصی هم در مورد لینوکس و رمزنگاری و … پرسیدند
دانش تخصصی هم در پروژه های خود وزارت ارتباطات سوال کردند
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
کاربری : ناشناس ارسال : ۹۵/۰۸/۰۱ ساعت ارسال : ۱۹:۴۸ کد دیدگاه : ۹۶۳۵۰۸
من امروز مصاحبه داشتم. فقط بگم خودتونو براى یک مصاحبه خیلی جدى اماده کنید!!
کل روز رو درگیرید. از ٨ تا ٣:٣٠
مصاحبه زبان دو بخش عمومى و تخصصی داره
مصاحبه فناورى اطلاعات هم همینطور
مصاحبه دانش تخصصی و روانشناختى هم هست
بعلاوه یه آیتم پرسشنامه که اونم روانشناسیه درواقع
از همه چیزهایی که تو وزارت خونه خودشون استفاده میشه میپرسن. بیشتر حالت مدیریتى داره. باید مباحث سازمانى خودشون رو بلد باشید.
خلاصه خیلی جدیه قضیه!
یکى هم با دوربین سردست هر از گاهى میاد ازتون فیلم هم میگیره :))
چون بیشتر سوالهاشون برام جدید بود متاسفانه چیزى یادم نیست که بگم. ولى مثلا تو تخصصی انگلیسی باید بتونین یه نامه ادارى به انگلیسی بنویسید و یه سرى متن تخصصی ترجمه به فارسی/برگردان به انگلیسی کنید
تو آى تى تخصصی باید سیستم عامل لینوکس و اصول مخابرات امن و شبکه و وب و جاوا و … رو بدونید. چون پراکنده از همشون میپرسه!
البته اینا براى خوشه امور ارتباطات هست. نه همه خوشه ها..
هزارتا ابروییشن میپرسن و میگن این مخفف چیه:D
من که کلا امیدی ندارم. ایشالله شماها قبول شید:D
اهان راستى پرکاربردترین ابروییشن IOT هست. برید بخونیدش که یه تقلب تپل بهتون دادم
ممکنه از فور جى و فایو جى هم بپرسن ازتون..
و من الله التوفیق

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=716491
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد