۷ سال پیش

افزایش حقوق کارکنان قراردادی قوه قضائیه منتفی شد
اطلاعات بیشتر

افزایش حقوق کارکنان قراردادی قوه قضائیه منتفی شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


مشاور معاون منابع انسانی قوه قضائیه از عدم اجرای تفاهم‌نامه هماهنگی حقوق کارکنان قراردادی با پیمانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدغلامرضا موسوی» با یادآوری این مسئله که که هماهنگ شدن حقوق افراد قراردادی با پیمانی قرار بود از سه ماهه آخر سال جاری اجرایی شود اظهارکرد: مقررشده بود مطابق تفاهم نامه منعقدشده با معاونت راهبردی و تصویب این پیشنهاد، حقوق افراد قراردادی مطابق کارکنان پیمانی شود اما به دلیل ابلاغ بخشنامه دولت به دستگاه‌های اجرایی این امر فعلا منتفی شده است.

وی با تاکید براینکه تمامی زیرساختها برای تغییراحکام کارکنان مهیا بود اما یک مانع سبب شد که این تفاهم نامه اجرایی نشود؛ تصریح کرد: بعد از مطرح شدن موضوع «حقوقهای نجومی» دولت بخشنامه ای در 11 مرداد 95 به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد که مطابق ماده 6 آن هرگونه پرداختٰ بدون موافقت شورای حقوق و دستمزد ممنوع شده است. براین اساس ذی‌حسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی از هرگونه پرداخت که فاقد موافقت شورای حقوق و دستمزد است، خودداری می‌کنند. بنابراین فعلا امکان تغییر وضعیت در سال جاری مقدور نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=720608
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه