• ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

بودجه استخدام سال ۹۶ چه میزان است؟

بودجه استخدام سال ۹۶ چه میزان است؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میزان بودجه استخدام سال 96

خبر 23 اسفند 95: در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده است. (منبع: خبرگزاری میزان)

 شهباز حسن پور گفت: فرهنگ غلطی در کشور حاکم شده و همه به دنبال این هستند که کارمند دولت شوند باید یکبار آب پاکی را بر دست این افراد بریزیم و بگوییم در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده و امکان هیچ گونه استخدامی نه روزمزد، نه قراردادی، نه پیمانی و نه رسمی وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهباز حسن پور با ابراز اینکه در کشور ما بودجه ها محدود، خواسته ها نامحدود و بلند پرواری ها زیاد است، با ارائه مثالی گفت: در کشور 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که بیش از 11 هزار میلیارد برای اتمام این پروژه ها می خواهیم. با وجود اینکه ما امسال بودجه ورزش را 120 درصد افزایش دادیم و توانستیم 1400 میلیارد به آنها بدهیم یعنی ده درصد مبلغ مورد نظر یعنی اگر بخواهیم این پروژه ها را تمام کنیم نیاز به 10 سال زمان داریم.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: فرهنگ غلطی در کشور حاکم شده و همه به دنبال این هستند که کارمند دولت شوند باید یکبار آب پاکی را برای این افراد بریزیم و بگوییم در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده و امکان هیچ گونه استخدامی نه روزمزد، نه قراردادی، نه پیمانی و نه رسمی وجود ندارد.

به نقل از رادیو گفت و گو، وی با اشاره به اقتصاد با محوریت تولید داخلی گفت: تنها یک راه برای نجات وجود دارد که از آب، هوا و زمین برای مردم خلق ثروت کنیم و این یعنی محور کار ما تولید باشد، تولیدی که بر محور صادرات باشد و همه باید تلاش کنیم از توان نیروهای متخصص، متعهد و متفکری که داریم و همچنین از فنآوری روز دنیا استفاده کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خصوص انطباق بودجه سال 96 با سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از اقدامات خوبی که انجام دادیم این بود که به ای میدرو که یکی از بزرگترین شرکت های  معدنی کشور است ماموریت دادیم که در  سال آینده معادن، اکتشافات، زمین شناسی را فعال کند. بیاییم از این همه منابع خدادادی که داریم حداکثر استفاده را بکنیم و از خام فروشی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن جوایز صادراتی به منظور افزایش صادرات عنوان کرد: ما نتوانسته ایم دلالان و واسطه ها را حذف کنیم و عنوان از تولید به مصرف در حد شعار باقی مانده است، اما در بودجه  سال96 دولت را مکلف به پرداختن جوایز صادراتی کرده ایم و این جوایز صادراتی می تواند مشوق خوبی برای صادر کنندگان ما باشد.

حسن پور با اشاره به اقدامات خوبی که در خصوص آبیاری در حوزه کشاورزی صورت گرفته، خبر داد: در آبیاری نوین و به روز اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و قریب به هزار میلیارد تومان برای بهره وری آب در سال آینده دیده شده است. همچنین در استان کرمان احیای قنوات را به صورت پر رنگ داریم می بینیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=751617
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k