• ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره آزمون استخدامی وزارت نیرو

نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره آزمون استخدامی وزارت نیرو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره كل سازی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ اسفند ۹۵: نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره آزمون استخدامی وزارت نیرو (منبع: sanjesh.org)

اطلاعیه وزارت نيرو در باره نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره¬كل¬سازي در آزمون استخدامي شركت‌هاي وابسته (غيردولتي) در سال ۱۳۹۶

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام در آزمون شركت­هاي وابسته (غيردولتي) زيرمجموعه شركت‌هاي مادرتخصصي توانير و مهندسي آب و فاضلاب كشور در تاريخ ۱۸/۱۲/۹۵ به اطلاع داوطلبان شركت كننده در اين آزمون مي‌رساند همانطوريكه در دفترچه راهنماي مذكور اعلام گرديده به هر يك از داوطلبان، يك دفترچه سؤال عمومي و يك دفترچه سؤال اختصاصي داده خواهد شد كه روش نمره سازي، تعيين حدنصاب و … مطابق شرايط ذيل خواهد بود:
۱- نمره كل دروس عمومي و دروس اختصاصي بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرايب دروس براي هر درس سئوالات عمومي و اختصاصي ضريب يك (۱) خواهد بود.
۲- نمره كل اوليه داوطلبان براساس ميانگين وزني با ضريب يك (۱) براي نمره كل عمومي، و ضريب دو (۲) براي نمره كل اختصاصي محاسبه خواهد شد.
تبصره : اين نمره‌كل ملاك تعيين حدنصاب خواهد بود و داوطلبان فاقد حدنصاب لازم در هر كدشغل‌محل، در رديف معرفي شدگان براي انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت.
۳- داوطلبان داراي حدنصاب به ميزان دو برابر ظرفيت در كد شغل محل با توجه به سهميه‌هاي مندرج در دفترچه براي انجام مراحل مصاحبه براساس نمره كل نهايي كه حاصل‌ضرب نمره كل اوليه در ضريب مربوط به سهميه‌هاي بومي و ساير موارد اعلامي مي‌باشد، معرفي خواهند شد.
تبصره: ضريب بومي و ساير ضرايب فقط در نمره كل نهايي موثر است و در تعيين حدنصاب اعمال نخواهد شد.
۴- به داوطلبان معرفي شده به مصاحبه پس از انجام مصاحبه توسط دستگاه پذيرنده نمره‌اي اختصاص خواهد يافت كه اين نمره، ۲۵ درصد از نمره كل نهايي براي پذيرش را تشكيل مي‌دهد و مابقي نمره (۷۵ درصد) مربوط به نمره كل نهايي اعلام شده در بند ۳ اين اطلاعيه مي باشد.
۵- گزينش مربوط به پذيرش نهايي از بين معرفي شدگان به مصاحبه براساس بالاترين نمره كل اعلام شده در بند ۴ اين اطلاعيه و در هر يك از سهميه‌ها خواهد بود.
۶- داوطلباني كه به هنگام ثبت‌نام، اطلاعات نادرست و جعلي (بخصوص در موارد مربوط به سهميه‌ها و ضوابط بومي) ارائه نموده و يا واقعيتي را كتمان نموده باشند و به سبب اين اطلاعات پذيرفته شوند، هر زمان كه غيرواقعي بودن اطلاعات مشخص شود، قبولي آنها لغو شده و به لحاظ طولاني نمودن فرآيند استخدام، اقدام لازم طبق قوانين و مقررات به عمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد داوطلبان دقت لازم را در زمان ثبت نام براي درج و ارائه اطلاعات بعمل آورند.
۷- ضريب مربوط به نمره كل نهايي داوطلبان ايثارگر ۲۵ درصد براساس ضوابط اعلامي توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران صورت خواهد گرفت.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود بسته طلایی نمونه سوالات استخدامی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص نحوه محاسبه ضرايب دروس و نمره استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=753014
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k