۶ سال پیش

با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس گرفته نشده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

پرسنل با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته‌اند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


خبر 15 فروردین 96: با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس گرفته نشده (منبع: ایلنا)

یک مقام مسئول شعبه 28 تامین اجتماعی: پرسنل شعبه با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته‌اند

یک مقام مسئول در شعبه 28 تامین اجتماعی در ارتباط با تماس با مقرری بگیران بیمه بیکاری شعبه گفت: این عمل توسط کارکنان شعبه انجام نشده و پرسنل یک شرکت پیمانکاری با کسانی که بیمه بیکاری می گیرند، تماس گرفته اند.

یک مقام مسئول شعبه 28 تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، تماس کارکنان این شعبه با مقرری بگیران بیمه بیکاری را رد کرد.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که شعبه 28 بیمه تامین اجتماعی تهران بزرگ در تماس با مقرری بگیران بیمه بیکاری این شعبه به آنها دستور داده است که به دلیل آنکه بیکار هستند و از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند، باید جهت ساماندهی پرونده های شعبه 28 برای اجرای طرح الکترونیک در این شعبه حضور پیدا کنند و همچون کارکنان این سازمان امور محوله را انجام دهند.

این مقام مسئول می‌گوید: هیچ از کارمندان شعبه 28 تامین اجتماعی با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته اند و این کار یک شرکت پیمانکاری است که وظیفه ساماندهی پرونده های الکترونیکی را در شعبه‌های تامین اجتماعی برعهده دارد.

گویا این شرکت پیمانکاری با کسانی که از طریق این شعبه بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، تماس گرفته و از آنها خواسته چهت ساماندهی پرونده های الکترونیک در شعبه حضور پیدا کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=754657
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه