• ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغال‌ زایی برای ۱۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد

اشتغال‌ زایی برای ۱۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 اشتغال‌ زایی برای 10 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد

جهت ورود به صفحه استخدام شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد کلیک کنید
جهت ورود به صفحه استخدام استانداری های کهگیلویه و بویراحمد کلیک کنید


خبر 20 اردیبهشت 96: تحقق اشتغال‌ زایی برای 10 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10هزار نفر اشتغال زایی در استان تحقق یافته است.
به گزارش ایسنا، مجید محنایی امروز سه شنبه، 19 اردیبهشت در بیست و هفتمین جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: به لحاظ کاهش نزخ بیکاری استان رتبه اول را دارد و میزان نرخ بیکاری استان از 17.7 درصد به 13.3 درصد رسیده است.
وی بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری از مهمترین شاخص های اقتصادی است و در دولت یازدهم حداقل 10هزار نفر اشتغالزایی در استان محقق شده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی داشته و آنچه که در تعهد دولت بوده انجام شده است.
محنایی، یکی از مؤلفه های طرح های اقتصادی را بازاریابی دانست و اضافه کرد: پیش بینی زنجیره صادرات در این حوزه نیز لازم است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۷۰۷۷ مورد اشتغال زایی توسط ۱۰ دستگاه استان در سامانه رصد ثبت شده است.
صابر مظاهری امروز سه شنبه، 19 اردیبهشت در بیست و هفتمین جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: باید ۲۸ دستگاه اجرایی اطلاعات لازم این حوزه را در سامانه رصد ثبت می‌کردند.
وی بیان کرد: تعداد زیادی از این دستگاه‌ها این اقدامات را انجام نداده‌اند.
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توجه بیشتر به بنگاه‌های کوچک و متوسط لازم است، خاطرنشان کرد: بخش خرد و اشتغال‌زایی این بخش، کمک کاری برای دولت است.
مظاهری اضافه کرد: در حوزه صنایع خرد به راحتی اشتغال ایجاد می‌شود ولی در حوزه صنایع سنگین این فعالیت ها زمان بر است و باید در کنار صنایع بزرگ که نیاز استان است به صنایع کوچک هم توجه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: میزان کمک های دولتی به شهرداری های 17 گانه استان در دولت یازدهم افزون بر 250 درصد افزایش یافته است .
پژمان نیک اقبالی در جمع خبرنگاران افزود: میزان کمک های دولت به شهرداری های از حدود 53میلیارد تومان در سال 92 به رقمی بیش از 193 میلیارد تومان در سال 96 رسیده است.
وی، توسعه و عمران شهری را از مهمترین اولویت های عمرانی دولت یازدهم دانست و بیان کرد: بسیاری از طرح های حوزه شهری و روستایی تا قبل از دولت یازدهم به دلیل کمبود اعتبار تعطیل و برخی از شهرداری های استان در آستانه ورشکستگی بودند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمک 81میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید به دهیاریهای استان ظرف سه و نیم سال گذشته خاطرنشان کرد: شمار دهیاری های فعال در سطح استان از 442 مورد با رشدی حدود 26 درصدی به 555 مورد رسید.
نیک اقبالی تصریح کرد: تعداد ساختمانهای دهیاری‌ها از 51 مورد به 58 مورد در این دولت افزایش یافت. خرید ماشین آلات سنگین برای دهیاریهای این استان نیز از 285 مورد به 369 دستگاه ظرف سه و نیم سال گذشته رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در طول دولت یازدهم شمار پایگاه های آتش نشانی در روستاها از سه مورد به 9 مورد افزایش یافت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=775450
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد