• ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم توجه به جذب نیروهای بومی بوشهر در پارس جنوبی

لزوم توجه به جذب نیروهای بومی بوشهر در پارس جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مدارس نفت،گاز و پتروشیمی تاسیس شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی مجتمع گاز پارس جنوبی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی استانداری بوشهر اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه استخدامی شهرداری های بوشهر اینجا کلیک نمایید


خبر 17 اردیبهشت 96: لزوم توجه به جذب نیروهای بومی بوشهر در پارس جنوبی (منبع: خبرگزاری تسنیم)

امام جمعه بوشهر: مدارس نفت،گاز و پتروشیمی در استان بوشهر تاسیس شود

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت عظیم صنایع نفتی در استان بوشهر ایجاد مدارس نفت، گاز و پتروشیمی در این استان در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان پارس جنوبی و با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه انرژی‌های فسیلی و اتمی در کشور پیشتاز است اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه ذخائر گاز از ظرفیت عظیمی برخوردار است به‌گونه‌ای که 8 درصد گاز جهان در حوزه جغرافیایی استان بوشهر استقرار دارد که این استان را به عنوان یکی از مناطق مهم جهان معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه پیشرفت‌های قابل توجهی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایجاد شده تصریح کرد: پیشرفت‌های حوزه صنعت نفت در کشور قابل توجه است ولی تا رسیدن به جایگاه ایده‌آل فاصله بسیاری وجود دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در کاهش هدر رفت گاز و خاموش شدن فلرهای پارس جنوبی پیشرفت‌های خوبی شده افزود: در تولید قطعات صنایع گازی، آموزش منابع انسانی توانمند و اجرای طرح‌های فرهنگی اجتماعی قدم‌های موثری برداشته شده است.

صفایی بوشهری با  تاکید بر توجه به کاهش وابستگی تامین قطعات پالایشگاه‌‌های گازی تصریح کرد: با ایجاد پارک‌های علم و فناوری و بانک اطلاعاتی ابزار و  امکانات مورد نیاز و حمایت از شرکت‌ها و مراکز دانش‌بنیان زمینه تولید این محصولات و قطعات در کشور تولید شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به وجود جوانان نخبه و توانمند در ایران اسلامی افزود: با توجه به توانایی جوانان نخبه و هوشمند، با ساماندهی این افراد در شرکت‌‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و اعتماد به آنان می‌توان در تولید این قطعات و  محصولات بدست جوانان تحول ایجاد کرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر راه‌اندازی بانک اطلاعات قطعات پالایشگاه‌های گازی گفت: نوسازی سیستم‌های پالایشگاهی باید در دستور کار قراربگیرد تا زمینه افزایش تولید و استحصال و بهره‌وری در صنایع گازی فراهم شود.

صفایی بوشهری با اشاره به ضرورت توجه ویژه به آموزش و مهارت‌افزایی در رشته‌های مختلف گازی و پتروشیمی تاکید کرد:با توجه به وجود ظرفیت عظیم صنایع نفتی در استان بوشهر ایجاد مدارس نفت، گاز و پتروشیمی در این استان در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مدارس حوزه نیروگاه اتمی در بوشهر تاسیس شده است افزود: در این مدارس دانش‌آموزان از ابتدا با صنایع مرتبط در استان بوشهر آشنا می‌شوند و با آموزش فوق‌العاده ، زمینه پذیرش دانش‌آموزان در دانشگاه‌های مرتبط با صنایع مستقر در استان فراهم و سبب جذب آنان در مراکز صنعتی این استان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه صنایع پایین دستی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود مواد اولیه و خام مورد نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر باید امکانات لازم برای ایجاد صنایع کوچک زود بازده پتروشیمی در قالب تعاونی‌ها ایجاد شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در صنایع عظیم و بزرگ از جمله صنایع مستقر در پارس جنوبی گفت: طبق قانون صنایع بزرگ که دارای آلایندگی هستند باید دارای پیوست فرهنگی باشند تا به مناطق پیرامونی آن صدمه و خسارت وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع مستقر در پارس جنوبی تصریح کرد: مصوبه 50 درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی اجرایی شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=777686
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد