• ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

مخالفت شورای عالی آموزش‌ و پرورش با استخدام نیروهای حق‌التدریسی

مخالفت شورای عالی آموزش‌ و پرورش با استخدام نیروهای حق‌التدریسی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام نیروهای آموزش‌ و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیر شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: شورای عالی آموزش‌وپرورش با استخدام نیروهای حق التدریس مخالف است و استخدام نیروهای آموزش‌وپرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام میپذیرد.

دبیر شورای عالی آموزش‌وپرورش با بیان اینکه استخدام نیروهای آموزش‌وپرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود گفت: شورای عالی آموزش‌وپرورش با استخدام نیروهای حق‌التدریسی مخالفت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی نوید ادهم عصر امروز در حاشیه یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان سمنان اظهار داشت: نظام آموزش‌وپرورش با وجود زحمات و تلاش‌های قابل‌تقدیر مدیران و معلمان در سراسر کشور با کاستی‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو است و دردهای مزمنی دارد که امروز باید برای درمانش چاره‌اندیشی شود چراکه فردا خیلی دیر می‌شود.
وی تصریح کرد: به همین سبب از چند سال گذشته تعدادی از صاحب‌نظران و متخصصان تعلیم و تربیت گرد هم آمدند و سندی تحت عنوان " سند تحول بنیادین " را تدوین کردند و اکنون این سند به تصویب شورای عالی آموزش‌وپرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید که درمان این دردها باشد.
دبیر شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین مؤلفه آموزش‌وپرورش معلمان هستند اذعان کرد: این نهاد برای مدیریت معلمان در سند تحول بنیادین طرح‌هایی را نوشته است که به تصمیم مراجع ذی‌ربط هم رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سند تحول بنیادین ورودی آموزش‌وپرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود و این یعنی شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور با استخدام هر شخصی که غیرازاین مسیر و با گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی شایستگی‌های لازم را پیدا کند و بعد وارد کلاس شوند مخالفت می‌کند.
نوید ادهم با تأکید بر اینکه شورای عالی آموزش‌وپرورش با استخدام نیروهای حق‌التدریسی نیز مخالفت می‌کند اضافه کرد: این قانون سبب می‌شود تا افراد حداقل‌های لازم را برای حضور فعال، بانشاط و قانون‌مند را در کلاس درس فراهم کنند.
وی با بیان اینکه با اجرای سند تحول بنیادین 3 مرحله برای تحول‌آفرینی در آموزش‌وپرورش پیش‌بینی اعلام کرد: در ابتدا نقشه راه و سند این کار که دنبال چه چیزی هستیم و درد کدام است و درمان چیست و چگونه می‌توان به آن رسید شناسایی می‌شود.
دبیر شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور اشاره به مرحله دوم اجرای این سند اذعان کرد: در مرحله دوم برای اجرای سند باید زیرساخت‌ها و امکانات و منابعی را فراهم کنیم تا بتوانیم سند تحول بنیادین را در سطح آموزش‌وپرورش اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه درنهایت می‌توان این سند را در سراسر کشور به مرحله اجرایی رساند خاطرنشان کرد: این مراحل دقیقاً مشابه یک ساختمان است که در یک مرحله نقشه‌ها تهیه می‌شود و در مرحله بعد مصالح و امکانات و منابع تهیه می‌شود و درنهایت مرحله ساخت‌وساز آغاز می‌شود.
نوید ادهم با اشاره به اینکه این سند اکنون در مرحله تأمین زیرساخت‌های لازم قرار دارد خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین زیرساخت ما نیروی انسانی است که باید زیرساخت‌های ما آماده شود و نیروهای ورودی آموزش‌های لازم را فراگیری کنند.
وی گفت: بالغ‌بر یک‌میلیون معلم در سراسر کشور داریم که این افراد باید نسبت به سند تحول بنیادین توجیه شوند.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=853873
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k