۷ سال پیش

آئین‌نامه آموزش کارشناسان رسمی دادگستری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آئین‌نامه آموزش کارشناسان رسمی دادگستری تصویب شد

جهت مشاهده آگهی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اینجا کلیک نمایید


عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری کشور از تصویب آئین نامه آموزش کارشناسان رسمی دادگستری در این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صلواتی روز جمعه در مجمع عمومی سالانه کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: کارشناسان رسمی دادگستری با گذراندن فرآیند عضویت در کانون خدمتگزار جامعه عدالت پیشه و عدالت گستر ایران اسلامی هستند.
وی با تاکید بر اینکه کانون کارشناسان رسمی دادگستری قطعا یک تشکل غیرسیاسی و غیرانتفاعی است افزود: خدماتی که این کانون در تشکیلات قضایی کشور ارائه می دهد رهاورد آن سرمایه هایی است که کانون کارشناسان رسمی دادگستری را ارتقا می بخشد.
صلواتی ادامه داد: کارشناسان رسمی دادگستری مراجعی هستند که بنا به درخواست دستگاه قضایی وظایفی را انجام می دهند که دستمایه فعالیت قضات برای صدور حکم می شود.
عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری کشور با اشاره به تفاوت رسالت وکیل و کارشناس رسمی دادگستری افزود: وکلا پیگیر حقوق موکل خود هستند اما برای کارشناسان رسمی دادگستری طرفین دعوا تفاوتی ندارند و باید در عین بی طرفی اقدام به ارائه گزارش کارشناسی کنند.
صلواتی با تاکید بر اینکه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری بر توسعه آموزش ها برای کارشناسان تاکید دارد افزود: در این راستا آئین نامه آموزش نیز تدوین و تصویب شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی در لرستان آغاز شده است یادآور شد: آموزش در تحکیم ارائه گزارش کارشناسی و به روز رسانی آگاهی و دانش کارشناسان رسمی دادگستری تاثیر گذار است.
عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری کشور با تاکید بر اینکه تدبیر، تخصص و مهارت تکمیل کننده فعالیت های کارشناسان رسمی دادگستری است بیان کرد: تحقق این مولفه ها در گرو تقویت آموزش ها در این بخش است.
صلواتی با تاکید بر اینکه از کارشناسان رسمی دادگستری باتجربه می توان در کنار اساتید دانشگاه برای تدریس استفاده کرد افزود: همچنین کتاب مجموعه قوانین کارشناسی را تدوین و تحویل اعضای کانون داده ایم.
وی از کارشناسان رسمی دادگستری خواست از ابزارهای نوین برای ایجاد بایگانی پرونده و گزارش های کارشناسی خود استفاده کنند و افزود: همچنین کمیسیون های ارتقای صلاحیت کارشناسان رسمی دادگستری باید فعال شوند.
ناظر و عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری کشور یادآور شد: از کارشناسان دادگستری انتظار می رود در زمان تحویل گزارش کارشناسی شان و جایگاه کانون و سوگندی که یاد کرده اند را در ذهن مرور کرده و مطابق اخلاق حرفه ای نسبت به تهیه گزارش کارشناسی اقدام کنند.
وی تصریح کرد: اگر مواردی در نظام نامه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و آئین نامه ها نیاز به تجدید نظر داشته و یا ابهامی دارد کارشناسان می توانند موارد را از طریق کانون های استانی منتقل کنند.
صلواتی سرمایه کانون را اعتبار و تجربه کارشناسان رسمی دادگستری دانست و بر لزوم حفظ این حرمت و اعتبار توسط همکاران و اعضای کانون تاکید کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604467
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد