• ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

آخرین اخبار در خصوص پرداخت فوق العاده خاص و بازگشت به کار پرستاران

آخرین اخبار در خصوص پرداخت فوق العاده خاص و بازگشت به کار پرستاران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت فوق العاده خاص پرستاران به کجا رسید ؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در طی نامه ای به سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص پرداخت فوق العاده خاص و بازگشت به کار پرستاران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احیایی رئیس امور فرهنگی و اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی معاون اول ریاست جمهوری، در نامه‌ای به سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری، نکاتی را در ارتباط با پرداخت فوق العاده خاص و پرستاران اخراجی، متذکر شده است.

بر همین اساس، در راستای اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای پرداخت فوق العاده خاص پرستاران به عنوان مدافعان سامت؛ وزارت بهداشت با همکاری سازمان برنامه و بودجه، پیشنهاد عملیاتی کردن پرداخت فوق العاده خاص نیروهای بالینی را می‌بایست ظرف مدت ۲۰ روز، تهیه و به دفتر معاون اول ریاست جمهوری ارائه بدهند.

همچنین، به منظور رفع مشکل استخدام بدون آزمون ۱۰ هزار نفر از پرستارانی که در دوران کرونا طرح خود را تمدید کرده اند، وزارت بهداشت ظرف مدت یک هفته نسبت به تهیه متن پیشنهادی مربوط اقدام و پس از تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور، پیشنهاد یاد شده را جهت تصویب در ستاد ملی مدیریت کرونا، به معاون اول رئیس جمهور ارائه نماید.

بر اساس این نامه، وزارت بهداشت با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، نسبت به نهایی سازی سند برنامه نیروی انسانی و همچنین ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی وزارت بهداشت، ظرف مدت ۳ ماه اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2634024
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد