• ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

وزارت علوم هم آزمون استخدامی یکپارچه برگزار می کند؛ زمستان ۹۵

وزارت علوم هم آزمون استخدامی یکپارچه برگزار می کند؛ زمستان ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها در زمستان 95

جهت مشاهده اخبار استخدامی دانشگاه ها اینجا کلیک کنید


معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: طبق توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت برای تامین نیروی انسانی دانشگاه‌های سراسر کشور آزمون استخدامی فراگیر در بهمن و یا اسفند ۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین امید در گردهمایی معاونین اداری و مالی دانشگاه های کشور در دانشگاه کردستان گفت: سال گذشته سال خوبی برای دانشگاه‌های کشور نبود چراکه به دلیل مشکلات مالی دولت تخصیص اعتبارات دانشگاه ها بصورت کامل محقق نشد و همین امر باعث برزو مشکلاتی در این حوزه شد.

وی یکی از برنامه‌های امسال وزارت علوم را افزایش تخصیص اعتبارات تجهیز و تامین دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: امسال رشد حدود ۲۰۰ درصدی در حوزه تامین اعتبارات بخش تامین و تجهیز داشته‌ایم چراکه نگاهمان این است که تعمیر، نگهداری و بهسازی بهتر از ساخت دوباره امکانات و تجهیزات است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: هر چند در سال ۹۵ اعتبار ویژه‌ای برای بخش پژوهش در نظر گرفته شده است اما تا امروز این اعتبار محقق نشده است.

امید با بیان اینکه از دو ماه پیش برای تدوین لایحه بودجه ۹۶ کارگروهی از جامعه دانشگاهی تشکیل شده است و امیدواریم تا قبل از پایان شهریور کار خود را نهایی کند، گفت: هر چند اعتبار ما در لایحه سال ۹۵ حدود هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود اما تنها ۲۵ درصد آن محقق شد و امیدواریم عددی که امسال در لایحه بودجه ۹۶ در نظرگرفته شده، محقق شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر در آموزش عالی خبر داد و گفت: طبق توافقی که با سازمان مدیریت انجام شده است برای تامین نیروی انسانی دانشگاه‌های سراسر کشور آزمون استخدامی فراگیر در بهمن و یا اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

امید یادآور شد: این توافق شامل دو بخش است که در بخش اول ۲ هزار نفر از افرادی که دارای نتیجه آزمون ادواری هستند در اولویت تبدیل وضعیت هستند. طبق بخش دوم این توافق، دانشگاه‌ها برای پست‌های مختلف اعلام نیاز می‌کنند و طبق آن آزمون هماهنگ کشوری از طریق سازمان سنجش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در بهمن یا اسفند ۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج سه برابر ظرفیت آن در اردیبهشت ماه ۹۶ اعلام خواهد شد، گفت: در این آزمون نیروهای قراردادی دانشگاه در اولویت جذب قرار دارند و باعث می‌شود که مشکل کمبود نیروی انسانی و کارشناس‌های مربوطه در دانشگاه‌ها رفع شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در سال‌های اخیر با تشکیل شوراهای معاونین مناطق ۱۰ گانه با هدف سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم و امسال نیز این شورا به منظور هم افزایی در امور منطقه‌ای و استفاده از خرد و دانش جمعی تشکیل خواهد شد.

امید گفت: دانشگاه‌ها باید در هر جایی که زمین در اختیار دارند اما سند به نام دانشگاه نیست کارهای صدور سند آن را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=644608
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k