• ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش به سال بعد موکول شد

برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش به سال بعد موکول شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۱۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 1402 برگزار می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش به خاطر عدم همکاری سازمان سنجش به سال بعد موکول شد.

سید امیرمحمد خرازانی نماینده وزیر آموزش و پرورش در هیأت مرکزی گزینش و دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد:در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ جلسه هیأت عالی گزینش کشور با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید صولت مرتضوی معاون‌ وقت اجرایی رئیس جمهور و رئیس هیأت عالی گزینش کشور، لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی و عضو هیأت عالی گزینش، فرهاد بشیری نماینده ناظر از طرف قوه مقننه در گزینش، محمد باقر الفت معاون قوه‌قضائیه و عضو هیأت عالی و علی حاجی خانی دبیر هیأت عالی گزینش جهت بررسی وضعیت گزینش معلمان تشکیل شد.

وی ادامه داد: مصوبات این جلسه شامل نیمه متمرکز شدن دانشگاه فرهنگیان، برگزاری آزمون استخدامی به‌گونه‌ای که گزینش سه ماه تا ۵ ماه فرصت بررسی داشته باشد، سیاست بومی گزینی، تأمین بودجه و امکانات لازم برای انجام گزینش مدارس غیردولتی و مهدهای کودک بود.

خرازانی با بیان اینکه تمام اعضای این جلسه مصوبه را امضا و جهت اجرا به آموزش و پرورش و دستگاه‌های مربوطه ارجاع دادند اما طبق آخرین خبرها اجرای این مصوبات در هاله‌ای از ابهام است، گفت: وزیر علوم با نیمه متمرکز کردن دانشگاه فرهنگیان مخالفت کرده است.

وی اضافه کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش به خاطر عدم همکاری سازمان سنجش به سال بعد موکول شد و در این صورت مانند سال گذشته گزینش فقط یک ماه فرصت بررسی دارد ضمن اینکه امسال قرار است سه برابر ظرفیت بررسی انجام شود که عملا یک گزینش صوری و بی دقت انجام خواهد شد؛ همچنین هیچگونه اقدامی جهت تأمین امکانات لازم برای انجام گزینش و تفاهم‌نامه مربوطه با سازمان مدارس غیردولتی هنوز انجام‌ نشده است.

دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این موارد در حالیست که وزیر آموزش و پرورش به جد در تلاش برای اجرایی کردن مصوبه بوده ولی دستگاه‌های دیگر همکاری لازم را ندارند.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2710156
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k