• ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران- سال ۹۶

آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران- سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اینجا کلیک نمایید


خبر 4 مهر 97: اطلاعيه هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی درخصوص نتايج آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی کشور سال 1396 (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدين وسيله به اطلاع كليه شرکت کنندگان در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی کشور در سال 1396 که نسبت به نتیجه آزمون معترض بودند، می رساند:

با بررسی های به عمل آمده درخصوص اعتراضات واصله، به اطلاع می رساند که پاسخنامه داوطلبان مذکور مجدداً بررسی و نتیجه تصحیح اوراق آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور مورد تأیید قرار گرفت و هیچگونه مغایرتی بین نمرات اعلام شده، مشاهده نگردید."

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید


خبر 5 تیر 97: اعلام نتایج آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ کارنامه و اعلام نتيجه آزمون ورودي انتخاب اعضاي جامعه مشاوران رسمي مالياتي کشور اسفند 1396 منتشر شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 13 اسفند 96: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري دومين آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1396
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در دومين آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1396 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 96/12/18 در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
- نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز چهار‌شنبه 96/12/16 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 96/12/17 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.
تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شرکت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.


خبر 17 بهمن 96: تمديد مهلت ثبت نام دومين آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالياتی
پيرو اطلاعيه مورخ 96/11/10 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در دومين آزمون ورودي انتخاب اعضاي جامعه مشاوران رسمي مالياتي ايران در سال 1396 مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (96/11/16) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا روز جمعه مورخ 96/11/20 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق اطلاعيه راهنماي ثبت‌نام آزمون مذكور و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.


آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران- 10 بهمن 96

هیأت تشخيص صلاحيت مشاوران رسمي مالياتي ایران به استناد ماده (27) اساسنامه موضوع مصوبه شماره 12062/ت42939 هـ مورخه 92/01/28 هیئت محترم وزیران، درصدد برگزاری دومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران می باشد.
لذا بدین وسیله از افرادی که واجد شرایط مندرج در ماده (28) اساسنامه جامعه مذکور بشرح زیر می‌باشند، جهت شرکت در آزمون دعوت به عمل می‌آورد. ثبت‌نام در اين آزمون، منحصراً به‌ صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور از روز سه‌شنبه مورخ 96/11/10 آغاز و در روز دو‌شنبه مورخ 96/11/16 پایان مي‌پذيرد. كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط عضویت (در صورت دارا بودن شرایط) و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.
شرایط عمومي:
1- دارا بودن تابعیت ایرانی.
2- اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3- حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.
4- نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)
5- نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
شرايط اختصاصي:
1- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته‌هاي امور مالی و مالیاتی‌، حسابداري، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی)
2- داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از مشاغل مربوط به امور مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.
مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون:
تمامی متقاضیان می‌بایست پس از تکمیل فرم درخواست ثبت‌نام شرکت در آزمون برای انتخاب مشاور رسمی مالیاتی نسبت به اسکن و الصاق الکترونیکی تصویر مدارک ذیل اقدام نمایند.
1- تصویر عکس پرسنلی 4*3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- تصویر دو طرف کارت ملی
3- تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن
4- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط
5- تصویر حکم بازنشستگی و یا خاتمه خدمت و یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی (فرم شماره (1)
تبصره: داوطلباني كه وضعيت خدمت آنان بازنشسته و يا خاتمه خدمت نمي‌باشد مي‌بايست فرم شماره (1) مندرج در ذيل اين اطلاعيه را تكميل، اسكن و بارگذاري نمايند.
6-  تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي (ويژه آقايان)
مراحل ثبت‌نام:
1. تکمیل دقيق فرم تقاضانامه ثبت‌نام.
2. فايل عكس اسكن شده: داوطلب مي‌بايست يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن
نموده و فايل آن را براي ثبت‌نام اينترنتي آماده نمايد.
1-2- عكس 4*3 كه در سال جاري گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).
2-2- عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
3-2- اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400*300 پيكسل و حداقل 300*200 باشد.
4-2-تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
5-2- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
6-2- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
7-2- حتي الامكان عكس، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تبصره: درصورت ارسال عكس غيرمعتبر،ثبت نام داوطلب باطل شده وحق شركت درآزمون ازوي سلب مي‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشكلات به ‌وجود آمده در آزمون‌هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه ثبت‌نام آنان توسط ديگران انجام مي‌شود، رخ داده است، تأكيد مي‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
- اسكن تصویر مدرک تحصیلی مرتبط (ارسال فايل مدرك تحصيلي مرتبط موضوع بند 1 شرایط اختصاصی داوطلبان الزاميست) با فرمت   JPG
- اسكن و بارگذاري تصویردو طرف کارت ملي با فرمت JPG
- اسكن  و بارگذاري تصویر صفحه اول شناسنامه وصفحه آخردرصورت داشتن توضيحات با فرمت JPG
- اسكن و بارگذاري تصویر حكم بازنشستگي و يا خاتمه خدمت يا تكميل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامي با فرمت JPG
- اسكن و بارگذاري تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي (ويژه آقايان) با فرمت JPG
پرداخت وجه ثبت‌نام:  
ثبت‌نام به‌صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 96/11/10 لغايت روز دوشنبه مورخ 96/11/16 انجام خواهد پذيرفت.
- متقاضیان واجد شرايط می‌بایست براي پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 1000000 (يك ميليون) ريال به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت به پرداخت اين مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب كه رمز دوم آن فعال مي‌باشد، اقدام نموده و سپس فرم ثبت‌نام را تكميل نمایند.
تذكر مهم: داوطلبان لازم است ابتدا شرايط و ضوابط مندرج در اين اطلاعيه را به دقت مطالعه، و اگر واجد شرايط مندرجات آن مي‌باشند نسبت به پرداخت هزينه و ثبت‌نام اقدام نمايند وجه ثبت‌نام به هيچ وجه مسترد نمی‌گردد).
- لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کدپيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
- به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون:
- كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 96/12/15 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني فوق قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 96/12/18 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
موادآزمون:
1- آزمون شامل سئوالات قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده 50 امتیاز، حسابداری و حسابرسی 30 امتیاز، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه 20 امتیاز است.
2- نصاب لازم برای قبولی داوطلبان در آزمون کسب 50 امتیاز از 100 امتیاز می‌باشد مشروط بر آنکه امتیاز قانون مالیات‌های مستقیم کمتر از 25 امتیاز نباشد.
تذکر:
1- بدیهی است به درخواستهایی که منطبق با شرایط عمومي و اختصاصي مندرج در آگهي نباشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2- در هر مرحله چنانچه خلاف هر یک از موارد مندرج در فرم ثبت نام به اثبات برسد از ادامه عضویت ممانعت بعمل خواهد آمد و صرفاً شرکت در آزمون هیچگونه حقی برای شرکت کننده ایجاد نخواهد کرد.

جهت دریافت فرم شماره ۱ اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده شرایط آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1861376
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد