• ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز ثبت‌ نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان کشوری

آغاز ثبت‌ نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان کشوری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ثبت‌ نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان آغاز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان کشوری آغاز شد و تا 25 آذر مهلت دارد.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد افزود: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می‌شود از جمله طرح‌های بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آنها بیش از ۱.۵ میلیون تومان باشد، قابل اجرا است.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام این طرح به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و از روز یکشنبه ۱۳ آذر به مدت 2 هفته یعنی تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود.

مرتضایی‌فرد با بیان اینکه «طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا در قالب سه پوشش طلایی، نقره ای و برنزی برای متقاضیان قابل اجرا است» گفت: حق بیمه‌ای که از حقوق بازنشستگان متقاضی به صورت ماهانه و برای هر فرد بیمه شده کسر می‌شود به ترتیب برای طرح طلایی ۵۵هزار تومان، نقره‌ای ۳۳هزار تومان و برای طرح برنزی نیز ۲۲هزار تومان به صورت ماهانه خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در طرح نقره‌ای نیز پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه ۳۰میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه ۶۰ میلیون تومان است و غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه نیز ۷۵هزار تومان تعیین شده است.

وی یادآوری کرد: در طرح برنزی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه ۲۰ میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه ۴۰ میلیون تومان بوده و غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه ۵۰ هزار تومان است.

مرتضایی‌فرد از متقاضیان خواست تا پیش از ثبت‌نام اینترنتی حتما همه ضوابط و مقررات و شرایط طرح و پوشش‌های سه‌گانه آن را مطالعه کرده و سپس برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه «ثبت نام این طرح بدون سقف سنی انجام می شود»، یادآور شد: بازنشستگان می‌توانند علاوه بر بیمه کردن خود، افراد تحت تکفل و منسوبان خود را نیز بیمه کرده و با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب طرح مربوطه موافقت خود را باپرداخت حق بیمه اعلام کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: متقاضیان در هنگام ثبت‌نام باید «ذینفع» خود را برای دریافت غرامت اعلام کنند؛ در غیر این‌صورت پرداخت غرامت براساس برگه انحصار وراثت انجام می‌شود و در ضمن پرداخت غرامت فوت صرفا به افراد ثبت نام شده‌ای که حق بیمه را پرداخت کرده باشند، تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2669291
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد