• ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز ثبت نام متقاضیان خدمت سربازی در طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)

آغاز ثبت نام متقاضیان خدمت سربازی در طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت نام برای طرح سرباز تاپ

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 23 تیر 99: آغاز ثبت نام متقاضیان خدمت سربازی در طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)

ثبت نام متقاضیان خدمت سربازی در طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، کفاشی  رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت گفت: داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و آماده اعزام به خدمت برای گذراندن دوره سربازی در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند.

او با اشاره به محدودیت پذیرش در بخش سرباز تاپ افزود: اولویت در این بخش با افرادی خواهد بود که ضمن احراز شرایط لازم از امتیاز بالاتری برخوردار و تا تاریخ اعزام حداقل ۲ ماه فرصت داشته باشند.

کفاشی اظهار کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار و مطالعه دستورالعمل‌های طرح، با شماره‌های ۶ _ ۳۲۲۲۷۴۴۴ داخلی ۱۰۳ و یا ۱۶۶ حوزه آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تماس بگیرند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت با بیان اینکه طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) از سال ۹۸ با هدف برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه راه اندازی شد افزود: این طرح شامل سه بخش استاد تاپ، دانشجو تاپ و سرباز تاپ است.

او افزود: تمام بنگاه‌های فعال خصوصی، عمومی و دولتی دارای مجوز در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات که متقاضی استفاده از مزایای طرح تاپ هستند می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه، نیاز‌های پژوهشی و فناورانه خود را اعلام کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کفاشی تصریح کرد: در این راستا استادان دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین داوطلبان خدمت سربازی که تمایل دارند نیاز بخش صنعت را در قالب فرصت مطالعاتی، پایان نامه‌های ارشد و رساله دکتری و امریه در واحد R&D بنگاه صنعتی تامین کنند با مراجعه به سامانه مذکور، بنگاه مورد نظر خود را انتخاب و فرایند ثبت نام را کامل کنند.

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت، توسعه صادرات ، اشتغال پایدار و استاندارد کردن محصولات را با تقویت تعامل بین صنعت و دانشگاه ، گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های اقتصادی و تعمیق ساخت داخل، جمله اهداف این طرح اعلام کرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1918290
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد