۷ سال پیش

آغاز فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز
اطلاعات بیشتر

آغاز فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز

جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی دانشگاه ها اینجا کلیک کنید


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرآیند جذب مدرسان برای واحدهای استانی این دانشگاه از امروز 6 بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اخوان در این خصوص گفت: فرآیند جذب مدرسان این دانشگاه برای استان های مختلف کشور از امروز آغاز می شود.

وی افزود: متقاضیان باید برای اطلاع از عناوین رشته‌های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان به سامانه اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مورد نظر مراجعه کنند، اما شرکت در این فراخوان هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: سامانه ثبت نام برای جذب مدرسان در این دانشگاه از امروز در دسترس قرار می گیرد و ثبت نام برای این دوره آغاز خواهد شد.

اخوان با اشاره به تصویب دستورالعمل بررسی صلاحیت علمی و عمومی و به کارگیری متقاضیان تدریس علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل با هدف اعلام سیاست های دانشگاه مبنی بر پذیرش مدرسان به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این دستورالعمل شناسایی و بکارگیری مدرسان دارای شرایط علمی با سابقه کار و تجربه مرتبط و نیز خبرگان و متخصصان مهارتی در حرف و مشاغل مختلف، انتقال و بسط تجربیات و تخصص مدرسان مجرب و متخصص به نیروهای بالفعل جامعه از طریق نظام علمی کاربردی و مهارتی، تسریع و تسهیل فرآیند به کارگیری مدرسان مورد نیاز و توجه به استفاده از مدرسان متناسب با شرایط بومی و مبتنی بر آمایش سرزمین تدوین شده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: متقاضیان پذیرش باید دارای مدرک دکتری با سابقه تجربی و آموزشی مکفی و یا دارای مدرک کارشناسی ارشد با سه سال تجربه کاری در محیط کار و تدریس و یا دارا بودن شرایط خبرگی (تجربی) بر اساس آیین نامه خبرگی مصوب مورخ 02/03/1394 دانشگاه باشند.

اخوان اظهار داشت: مدرس علمی کاربردی آموزشی به شخصی اطلاق می شود که توانایی تدریس و تحقیق در دروس دوره های علمی کاربردی را داشته باشد .

وی تأکید کرد: در این دانشگاه مدرس خبره به فردی اطلاق می‌شود که در یک حرفه خاص دارای تجربه، مهارت و تسلط کافی بوده، توانایی انتقال تجربه و تخصص خود به صورت تدریس در دروس عملی، آزمایشگاهی کارگاهی و یا تخصصی علمی کاربردی را داشته و چهره شاخص در زمینه تخصصی خود باشد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: مدرس تجربی نیز به فردی اطلاق می‌شود که در یک زمینه یا حرفه خاص دارای تجربه، مهارت و تسلط کافی بوده، توانایی انتقال تجربه و تخصص خود را به صورت تدریس برای دروس عملی، آزمایشگاه و کارگاهی داشته باشد.

دکتر اخوان درخصوص مراحل پذیرش مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در ابتدا متقاضیان باید به پرتال واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه و از شرایط، ضوابط و تخصص های مورد نیاز مطلع شوند.

وی عنوان کرد: همچنین متقاضیان باید در سامانه آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir درخواست خود را ثبت و کد رهیگری دریافت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: پس از مراحل ثبت نام و پرداخت وجه ثبت نام زمان مراجعه برای مصاحبه علمی و عمومی به متقاضیان اعلام خواهد شد.

دکتر اخوان تأکید کرد در صورتیکه تعداد متقاضیان هر رشته بیش از 3 برابر ظرفیت اعلام شده باشد، روند جذب متقاضیان از طریق برگزاری آزمون و سپس مصاحبه علمی و عمومی انجام خواهد شد.

وی افزود: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی متقاضی تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن انجام تمامی مراحل ثبت نام همانند سایر متقاضیان در سامانه، از بررسی صلاحیت علمی و عمومی مستثنی هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=732245
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد