• ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

آمادگی دولت جهت ورود اولین گروه نخبگان به دستگاه های اجرایی

آمادگی دولت جهت ورود اولین گروه نخبگان به دستگاه های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دوره اول جذب 35 نخبه در دستگاه های اجرایی آغاز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از آمادگی دولت جهت ورود نخستین گروه نخبگان به دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، ساختمان شماره ۲ سازمان امور استخدامی کشور امروز (سه شنبه ۲۹ آذر) میزبان مراسم اختتامیه دور اول جذب ۳۵ نخبه در سطوح بالایی دستگاه‌های اجرایی(طرح شهید موسوی) با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و میثم لطیفی معاون رییس جمهور رییس سازمان امور استخدامی بود.

این نخبگان به گفته دهقانی فیروزآبادی قرار است به عنوان کارشناس و کارشناس مسوول با قابلیت های ویژه استخدامی از جمله حقوق و مزایای ویژه بعضا به فرصت ارتقا سهل تر و با چند رتبه بالاتر در دستگاه ها جذب شوند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در جمع این نخبگان اظهار داشت: اگر نخبگان استعداد خود را بروز دهند و تاثیرگداری خود را نشان دهند، بسیار راحت تر در دستگاه های اجرایی رشد می کنند.

دهقانی فیروزآبادی توصیه هایی نیز به نخبگان برای نحوه شروع به کار در دستگاه های اجرایی کرد که نخستین آن برخورداری از تواضع و اخلاق و مردم داری بود.

وی خطاب به ۳۵ نخبه شرکت کننده در این مراسم گفت: اگر قرار است به عنوان یک نیروی نخبه وارد دستگاه اجرایی شوید با این نیت وارد شوید که شما یک استعدادی هستید چه قصد داریم از بزرگان چیزی یاد بگیریم نباید نگاه بالا به پایین داشته باشیم در برخی از این دستگاه‌های دولتی کارکنانی وجود دارند که با یک لیسانس همه ما از تجربه های بسیار ارزشمند و چندین ساله برخوردارند و در دستگاه خود بسیار موثر و مجرب است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان همچنین خطاب به نخبگان تاکید کرد در یک سال آغاز و شروع به کار به تجربه آموزی و یاد گرفتن سیستم بپردازند.

دهقانی فیروزآبادی با یادآوری انجام یک کار پژوهشی و مطالعاتی در دانشگاه صنعتی شریف درخصوص عملکرد نخبگان این دانشگاه در محیط کار افزود: وقتی در یک جایی مشغول به کار شده اند در یک سال یا دو سال اول هنگامی که جذب می شوند بالای ۷۰ ۸۰ درصد کار خود را تغییر داده اند.

وی ادامه داد: این به دلیل آن است نخبگان در همان سال اول ممکن است دچار خطا و اشتباهاتی در انجام امور محوله شوند و دیگر نتوانند جایگاه خود را پیدا کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور همچنین گفت: این در حالی است که شما به عنوان طلایه دار و به عنوان فردی مهم جزو یک دستگاه می شوید یعنی سازمان ها با تکیه بر شما تصمیماتی را اتخاذ می کنند.

دهقانی فیروزآبادی خطاب به نخبگان حاضر باردیگر تاکید کرد: اگر تاثیر گذار بودن و موثر بودن شما در دستگاه های اجرایی اتفاق بیفتد راه برای ورود و جذب نفرات بعدی رقم می خورد و برعکس اگر موفق نباشید راه برای سایر نخبگان نیز بسته می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2677733
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد