• ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

آموزش مهارتی بیش از ۲۴ هزار سرباز وظیفه در استان بوشهر

آموزش مهارتی بیش از ۲۴ هزار سرباز وظیفه در استان بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استان بوشهر با بیش از 24 هزار سرباز آموزش دیده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در 5 سال گذشته در استان بوشهر، بیش از 24 هزار و 400 سرباز موفق به فراگیری آموزش‌های مهارتی شده اند.

عبدالمجید دراهکی روز پنجشنبه در حاشیه آئین گرامیداشت روز سرباز در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده در سال ۹۶، سه هزار و ۷۰۰نفر، سال ۹۷ به تعداد چهار هزار و ۸۰۰ ، سال ۹۹ به تعداد پنج هزار و ۶۰۰، سال ۱۴۰۰ نیز ۶هزار و ۵۰۰ نفر آموزش‌های مهارتی را فراگرفته اند.

وی بیان کرد:  براساس برنامه ریزی انجام شده امسال باید هفت هزار و ۵۰۰ سرباز وظیفه در این استان آموزش‌های مهارتی را فرا بگیرند که تا نیمه نخست امسال سه هزار و ۸۰۰ نفر از سربازان وظیفه استان زیر پوشش مهارت‌های فنی و حرفه ای قرار گرفته اند.

دراهکی افزود: اساس سیاست‌گذاری در حوزه یادگیری و آموزش به طور طبیعی باید بر مبنای گروه سنی جوانان صورت گیرد و تربیت نیروی کار ماهر برای ورود به بازار کار با تکیه بر جمعیت جوان دانشگاهی و یا سربازان می‌تواند نقش مهارت‌آموزی را در آینده اشتغال و تولید نمایان کند.

وی با تاکید بر توانمندسازی سربازان با آموزش‌های کارآمد مبتنی بر مشاغل نو افزود: در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز بازار کار در استان بوشهر بزرگترین مرکز آموزش غواصی و جوشکاری زیر آب در منطقه دوم دریایی بوشهر در هفته مهارت افتتاح می‌شود.

وی با تاکید براینکه مهارت افراد می‌تواند بار اشتغال را پس از پایان خدمت سربازی کاهش دهد، گفت: ما امروز با ابر چالشی به نام اشتغال روبرو هستیم که بحث سربازان در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چون اگر این قشر بعد از سربازی مهارتی آموخته باشند مساله شغل آنها به سادگی قابل حل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است مرکز آموزش فنی و حرفه ای در جزیره خارگ با همکاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش راه اندازی شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی کارآمد به سربازان وظیفه با هم‌افزایی تداوم می‌یابد که راه اندازی این مرکز در جزیره خارگ گواه این مشارکت خوب است.

دراهکی با بیان اینکه فرصت ۲ساله خدمت سربازی زمان مناسبی برای مهارت افزایی و ارتقای مهارت است، گفت: مهارت آموزی و مهار تفکر مدرک گرایی حلقه گمشده و مقدمه ایجاد کسب و کار در کشور است و تحقق این مهم نیازمند هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2639463
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد