۷ سال پیش

آموزش و پرورش بنگاه استخدام نیست

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تحمیل استخدام‌های غیرضروری عامل بخشی از مشکلات آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


استاندار فارس با بیان اینکه بخشی از مشکلات آموزش و پرورش به‌خاطر تحمیل استخدام‌های غیرضروری در این وزارتخانه از سوی نهادهای قانونگذاری است، گفت: آموزش و پرورش نهاد حمایتی و بنگاه استخدام نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیّد محمدعلی افشانی بعد از ظهر امروز در آئین تقدیر از معلمان نمونه استان فارس با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد حمایتی و بنگاه استخدام نیست که برای حل مشکل یک فرد، وی را به استخدام آن در آوریم اظهار داشت: آموزش و پرورش محل تربیت یک نسل است از این رو معلمان باید از نظر دانش و توانایی سرآمد همه دانش‌آموختگان باشند.

وی افزود: بخشی از مشکلات آموزش و پرورش به‌خاطر تحمیل استخدام‌های غیرضروری در این وزارتخانه از سوی نهادهای قانونگذاری است.

استاندار فارس با بیان این که معلمان این استان و دیگر نقاط کشور از نظر معیشتی در تنگنا هستند و این پسندیده نیست بیان کرد: امیدواریم در روز معلم سال 96 حرفی برای گفتن داشته باشیم چراکه اگر در این مدت کاری برای معلمان انجام ندهیم بخشوده نخواهیم شد.

وی بر بازخوانی آثار شهید مطهری تأکید کرد و با بیان اینکه تنها در صورتی می‌توان رنج‌های آموزش‌دادن فرزندان ایران زمین را تحمل کرد که معلمی را عشق بدانیم نه شغل، عنوان کرد: آزادگی نیاز اولیه هر پیشرفتی است و بدون آن امکان تحقق عدالت وجود ندارد. معلمان باید قبل از هرچیز آزادگی را به دانش‌آموزان بیاموزند چرا که تنها راه رسیدن به عدالت از تحقق آزادی می‌گذرد.

افشانی گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با بهره‌گیری از توان بهترین دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و برگزاری دوره آموزش فن معلمی به آنان از ظرفیت آن‌ها به عنوان معلم استفاده کند.

به گزارش تسنیم در این آیین از 50 نفر از معلمان نمونه استان فارس تجلیل شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد