۷ سال پیش

آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ هزار نفر کمبود نیرو دارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هم اکنون مشکل اول آموزش و پرورش خوزستان کمبود منابع انسانی است و در این شرایط فعلی ۱۰ هزار نفر کمبود نیروی انسانی داریم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون هفت پردیس دانشگاه فرهنگیان در خوزستان فعال هستند. اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو در این پردیس ها توسط سازمان سنجش است و هر ظرفیتی که به ما اعلام کنند را پذیرش می کنیم.
وی در ادامه در ارتباط با توسعه این پردیس ها گفت: بعید می دانم توسعه داشته باشیم البته این امر جزو سیاست های دانشگاه فرهنگیان مرکز است و آنها تصمیم نهایی را می گیرند، اما اگر مجوز صادر شود این استان ظرفیت توسعه هم دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: هم اکنون مشکل اول آموزش و پرورش خوزستان کمبود منابع انسانی است و در این شرایط فعلی ۱۰ هزار نفر کمبود نیروی انسانی داریم. یعنی ۱۰ هزار معلمی که باید پای تخته های کلاس درس باشند و آموزش بدهند را کم داریم.
تقی زاده خبر داد: امروز یک هزار و ۱۰ نفر فارغ التحصیل داشتیم که بخش اندکی از این کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان را جبران می کند.
وی عنوان کرد: بیشترین نیاز ما توسط معلمان شاغل به کار (با افزایش تایم کاری آنها) و بازنشسته تأمین می شود. خیلی ها زحمت کشیده و تلاش می کنند ولی به هر حال بخشی از کاهش کیفیت آموزشی ما ناشی از همین کمبود معلم ها است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا لباس فارغ التحصیلی فقط برای پسران در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برگزاری و عملیات اجرایی برگزاری جشن با خود دانشگاه فرهنگیان بوده و اداره کل دخالتی در آن ندارد.
تقی زاده در ارتباط با افت تحصیلی دانش آموزان گفت: یکی از دلایل همین کمبود نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی جوان و پای کار باشد و مشکلات کمبود نیرو رفع شود، قطعا می توانیم جهش و رشد خیلی خوبی داشته باشیم.
وی یادآور شد: امسال به نظر می رسد که در زمینه رتبه علمی نسبت به سال گذشته ارتقای بیشتری را رقم می زنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: رتبه کنکور استان از ۲۷ به ۲۱ ارتقا پیدا کرده و خوزستان جزو چهار استان کشور بود که ارتقای رتبه علمی و آموزشی را با وجود مشکلات مختلف رقم زد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=662697
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد