بیمارستان عرفان نیایش

niayeshhospital

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی بیمارستان عرفان نیایش

بیمارستان عرفان نیایش، در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیربنای۳۱ هزار مترمربع، در آذر۱۳۹۵ با ۲۵۰ تخت بستری و ۲۳ اتاق عمل به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان با حضور اساتید برجسته، تجهیزات پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌المللی، خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی ارائه می‌دهد. عرفان نیایش با تمرکز بر رضایت بیماران، به ارتقاء کیفی خدمات پزشکی در سطح بین‌المللی می‌پردازد.

آدرس بیمارستان عرفان نیایش

بزرگراه نیایش غرب، بعداز باوار کبیری طامه، خیابان امام حسین، تقاطع بهار، شماره ۱۷

برخی فرصت‌های شغلی در بیمارستان عرفان نیایش

  • اپراتور امحاء
  • پزشک عمومی
  • تکنسین اتاق عمل
  • پرستار و ...
بیمارستان عرفان نیایش اغلب نیروهای خود را در این زمینه ها جذب می‌کند. شما می‎توانید جدیدترین و بروزترین آگهی های استخدامی بیمارستان عرفان نیایش را در همین صفحه مشاهده نمائید و یا با فعال کردن گزینه دنبال کردن می‌توانید جدیدترین آگهی ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

مزایا کار در بیمارستان عرفان نیایش

مزایای کار در بیمارستان عرفان نیایش شامل بیمه تکمیلی برای کارکنان، ارائه ناهار روزانه و امکان آموزش حین کار است. این مزایا به بهبود رفاه و توسعه مهارت‌های کارکنان کمک کرده و محیط کاری مطلوبی را فراهم می‌کند.

سید غلامرضا فنائی
رئیس و بنیان گذار بیمارستان عرفان نیایش
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه