اطلاعات بیشتر

استخدام سازمان بازرسی کل کشور


 آزمون برگزار شد

آزمون استخدامی سازمان بازرسی كل كشور در روز جمعه 8 دی ماه 96 با موفقیت برگزار شد.

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.


جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید


خبر 3 دی 96: اطلاعيه سازمان بازرسي كل كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت جديد، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال 1396
پيرو اطلاعيه مورخ 96/09/30 درخصوص لغو آزمون مذكور بدليل خطرات ناشي از زمين لرزه، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با  سازمان بازرسی کل کشور در سال 1396 مي‌رساند كه مقرر گرديد اين آزمون در بعدازظهر روز جمعه مورخ 96/10/08 منحصراً در شهر تهران برگزار گردد.
فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 13:00 بعدازظهر آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت جديد شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت جديد و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 96/10/05 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. چنانچه داوطلبي موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذيل مراجعه و نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نمايد. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،2 ،4 ، 5 و 6 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه و كد ملي ) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، ضروري است از كارت شركت در آزمون كپي تهيه و صحيح مورد يا موارد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگي در بالاي مورد يا موارد مذكور در روي فتوكپي كارت ورودي تهيه شده با خودكار قرمز بنويسيد و مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.
2-در صورتي كه نسبت به بند 3 (جنس) معترض مي باشيد، ضروري است مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.
3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت فوق قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده سازمان سنجش آموزش كشور در روز پنجشنبه 96/10/07 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، بن بست شاهرود مستقر خواهد شد.
د‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌
1- كارتهاي شركت در آزمون پرينت شده قبلي براي آزمون مورخ 96/09/30 از درجه اعتبار ساقط مي‌باشد و داوطلبان مي‌بايست نسبت به پرينت مجدد كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.
2-در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
3- شروع فرآيند برگزاري آزمون بعدازظهر از ساعت‌ 13:00 (سيزده‌) مي‌باشد.
4- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 12:30 (دوازده وسي دقيقه) ظهر بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
5- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
6- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

خبر 30 آذر 96: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره لغو برگزاری آزمون سازمان بازرسی کل کشور در روز پنجشنبه مورخ 1396/09/30
با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه مورخ 96/09/30  آزمون سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود در این روز برگزار شود لغو گردید. تاریخ جدید برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر 30 آذر 96: اطلاعيه سازمان بازرسی كل كشور در رابطه با تاريخ برگزاري آزمون ورودی

پيرو اطلاعيه مورخ 96/09/30 درخصوص لغو برگزاري آزمون فوق در روز پنجشنبه مورخ 96/09/30 به دليل خطرات ناشي از وقوع زلزله، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون مي‌رساند كه آزمون مذكور در بعدازظهر روز جمعه مورخ 96/10/8 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

لازم به توضيح است اطلاعات تكميلي درخصوص زمان و نحوه پرينت كارت جديد شركت در آزمون در اطلاعيه‌اي كه در روز يكشنبه مورخ 96/10/3 در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور منتشر مي‌شود، درج خواهد شد.

سازمان بازرسي كل كشور

خبر 30 آذر 96: تعویق آزمون استخدام سازمان بازرسی كل كشور سال 96
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می شود.
به گزارش ایلنا، پیش از این مقرر شده بود آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۶ صبح امروز پنجشنبه مورخ 96/09/30 منحصراً در شهر تهران برگزار ‌شده و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز  شود.

اطلاعیه درخصوص مواد آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان واجد شرایط همکاری با سازمان بازرسی کل کشور
پیرو اطلاع رسانی قبلی در قالب پیامک (SMS) به متقاضیان محترم واجد شرایط، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند مواد آزمون مذکور در دو بخش استعداد شغلی و تخصصی در قالب فایل PDF (پیوست همین اطلاعیه) قابل مشاهده می‌باشد.

تذکر مهم: استفاده از ماشین حساب، کتاب قانون، جزوه، نشریه، هرگونه وسایل ارتباطی و غیره برای تمامی تخصص های شش گانه (عمران. بیمه، امور گمرکی و مناطق آزاد، بانک، امور مالیاتی، امور مالی و حسابداری) و استعداد شغلی ممنوع است.

جهت مشاهده فایل اعلام مواد آزمون اینجا کلیک نمایید


استخدام سازمان بازرسی کل کشور – 7 شهریور 96

سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد به‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان مرد دارای شرایط ذیل، به‌صورت «قراردادی تمام‌وقت» یا «مأمور به خدمت» در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری ‌نماید.

> شرایط تحصیلی

ــ دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با حداقل معدل 15.

ــ دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در اولویت قرار دارند.

متقاضیان محترم موارد زیر را به‌دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام نمایند.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام و الصاق رزومه کاری

ــ از داوطلبان واجد شرایط بر اساس نیاز و اولویت‌های سازمان به‌مرور برای انجام مصاحبه اولیه و دریافت مدارک از طریق پیامک (SMS) دعوت به‌عمل می‌آید.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام، اخذ مدارک از متقاضی، دعوت و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای وی ایجاد نخواهد کرد.

ــ در صورت لزوم آزمون کتبی و تخصصی لازم نیز به عمل خواهد آمد.

ــ از تماس تلفنی با این سازمان به‌منظور پیگیری فرآیند درخواست همکاری خودداری گردد.

توجه مهم:
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام سازمان بازرسی کل کشور اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.


لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی
سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید


اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : ,علی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:40

    کد دیدگاه : 2224603

    بانک ملت یکماه پیش آزمون استخدامی برگزار کرد بعد دوهفته نتیجه آزمون مشخص شد
    از فردای اعلام نتیجه آزمون کتبی مصاحبه ها شروع شد الان دو هفته از نتیجه آزمون گذشته مصاحبه ها هم تموم شد وارد فاز گزینش شدن
    حالا اینجا یک سال و نیم طول کشید فرایند
    چقدر سازمان با سازمان فرق داره

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 07:33

      کد دیدگاه : 2225443

      سلام
      برادر بزرگوار چون اینجا بازرسی هست بخاطر همینه . اخه اینا خیلی خیلی درست کار میکنند شایدم برای بانک ملت نیرو نیاز نبوده اینقدر زود جذب کردند . برای سازمان بازرسی نیرو لازمه بخاطر همینه طول میکشه .

      پاسخ دهید
  • نویسنده : بیمه ۱۰

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:32

    کد دیدگاه : 2221120

    ان شاالله که همگی قبول بشیم.اگه ماههای اول سال باشه که خیلی خوب میشه و همه از بلاتکلیفی درمیایم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:01

    کد دیدگاه : 2217767

    دوستان صبر کنید انشالله نتیجشو میبینید، من تابستان مصاحبه دادم و جزو قبول شدگان هم بودم ولی همچنان پس از طی چند مرحله منتظرم تا برم سر کار. تعداد بسیار کمی از مصاحبه شدگان مشغول شدن.ان الله مع الصابرین.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : hh

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 00:02

      کد دیدگاه : 2218528

      دوست عزیز شما چه رشته بودید و ایا شغل دولتی داشتید

      پاسخ دهید
      • نویسنده : ناشناس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 13:08

        کد دیدگاه : 2219191

        خیر
        شغل دولتی ملاک نبود

        پاسخ دهید
    • نویسنده : بيمه

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:59

      کد دیدگاه : 2218859

      انشااله موفق باشي دوست عزيز
      كمسيون برگزار بشه و ما هم انشاالله قبول بشيم، بعدش انتظار براي مشغول بكار شدن قابل تحملتره (:sorry:)

      پاسخ دهید
    • نویسنده : رضا

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 21:12

      کد دیدگاه : 2219898

      دوست عزیز شما چه رشته ای بودید وضعیت مصاحبه به چه شکل بود

      پاسخ دهید
      • نویسنده : ناشناس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 15:47

        کد دیدگاه : 2222287

        عمران
        وضعیت مصاحبه را مفصلا قبلا توضیح دادم
        خلاصه اینکه جو عالی بود و نیاز دارین خونسرد و راحت باشید و صادقانه جواب بدین و نمیدونم گفتنو ضعف ندونید

        پاسخ دهید
  • نویسنده : حامد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 00:40

    کد دیدگاه : 2214873

    به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج صبح امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان گفت: استحضار دارید که بخش عمده ریشه مشکلات کشور، اقتصادی است. در سازمان بازرسی کل کشور نیز این رسالت برعهده معاونت اقتصادی است که می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی که هم‌اکنون گریبان گیر کشور است، در حد صلاحیت سازمان با پیگیری و کار خوب و کیفی برطرف کنیم. در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه هستیم ولی امیدواریم در سال آینده با حضور نیروهای جدید، این مشکل تا حدی حل شود.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : بیمه 12

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:23

    کد دیدگاه : 2212245

    سلام عید همه منتظران پیشاپیش مبارک . فکر میکنم باید راه دیگری برای خومون انتخاب کنیم .

    پاسخ دهید
    • نویسنده : بيمه

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 08:33

      کد دیدگاه : 2215058

      بجز انتظار، راه ديگري هم داريم؟ (:unknw:)

      پاسخ دهید
  • نویسنده : Reza

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:02

    کد دیدگاه : 2207280

    به پایان امد این دفتر، حکایت همچنان باقی ست!!

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 16:09

      کد دیدگاه : 2209658

      خسته شدیم (:dash:)

      پاسخ دهید
  • نویسنده : بيمه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 08:55

    کد دیدگاه : 2205734

    سلام به همه منتظران، كسي خبر جديدي نداره؟ (:sorry:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : علی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:50

    کد دیدگاه : 2190569

    خودشون توی جذب موندن که آیا استخدام کنن یا نه؟ هنوز باریکه امید هست.همچنان گوش به زنگ میمونیم.فقط نخوان یه وقت همه را رد کنن 😀

    پاسخ دهید
    • نویسنده : بیمه

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 16:45

      کد دیدگاه : 2206452

      سلام. سال 98 انشاله. قبل سال خبری نیست

      پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...